آخرین شرایط گوهرخیراندیش در بیمارستان

به گزارش مجله آزات وب، بیتا منصوری، تهیه کننده سینما و از دوستان نزدیک گوهر خیر اندیش با ارایه توضیحاتی درباره شرایط بیماری این بازیگر، گفت که او دیر به بیمارستان مراجعه کرده است.

آخرین شرایط گوهرخیراندیش در بیمارستان

به گزارش ایسنا، منصوری درباره شرایط گوهر خیراندیش که این روز ها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، گفت: متاسفانه خانم خیراندیش 5 روز بعد از ابتلا به کرونا به بیمارستان مراجعه کرد و همین تاخیر سبب شد هنگام مراجعه به بیمارستان 40 درصد ریه اش درگیر کرونا شده باشد.

او ادامه داد: خوشبختانه ایشان زیر نظر پزشک توانمندی درمان می شود و در حال حاضر بخش عمده عفونت ریه کنترل شده و فیزیوتراپی ریه در حال انجام است.

منصوری با اشاره به پیچیدگی های ویروس کرونا افزود: یکی از مسائل این بیماری این است که فرد مبتلا نمی تواند از کمک دوستانش بهره مند شود. امیدواریم که خانم خیراندیش پس از بهبودی و ترخیص از بیمارستان، بتوانند به تنهایی دوران نقاهت را هم به خوبی پشت سر بگذارند.

این تهیه کننده سینما ابراز تاسف کرد: خانم خیراندیش بیماری خود را جدی نگرفت. ضمن اینکه گاه تعهدات شغلی سبب می شود افراد به سلامت خود، کم توجهی کنند و همین مراجعه دیرهنگام ایشان به بیمارستان، سبب طولانی شدن فرایند درمان می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1583

به "آخرین شرایط گوهرخیراندیش در بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط گوهرخیراندیش در بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید