آزمون سراسری ورودی دانشگاه های روسیه (EGE)

به گزارش مجله آزات وب، یکی از راه های ورود به دانشگاه های روسیه برای دانشجویان بین المللی، قبولی در آزمون ورودی سراسری (EGE) این کشور است. در دانشگاه های روسیه امکان تحصیل در تمام رشته های مهندسی و تکنولوژی، علوم طبیعی و انسانی با کیفیتی بالا وجود دارد. اگر رشته دلخواه خود را انتخاب نموده اید و تصمیم گرفته اید که به ادامه تحصیل در روسیه بپردازید باید به فکر آزمون ورودی باشید. برای پذیرفته شدن و ثبت نام در دانشگاه های معتبر روسیه باید از این آزمون رقابتی با موفقیت بیرون بیایید.

آزمون سراسری ورودی دانشگاه های روسیه (EGE)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

آزمون سراسری ورودی دانشگاه های روسیه (EGE) آزمونی است که تمامی دانش آموزان این کشور بعد اتمام مدرسه باید برای ورود به دانشگاه در آن شرکت نمایند. نتایج این آزمون برای همه دانشگاه های داخل کشور معتبر و مهم است. شرکت در این آزمون سخت ترین راه برای ورود به دانشگاه های روسیه برای دانشجویان خارجی است به دلیل اینکه برای قبول شدن در این آزمون باید کاملاً آماده باشند. آزمون سراسری ورودی دانشگاه های روسیه دارای 14 ماده امتحانی (زبان روسی، ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، تاریخ، جغرافیا، علوم اجتماعی، علوم کامپیوتر، زبان خارجی - انگلیسی، آلمانی، فرانسه و اسپانیایی- و ادبیات) است که همگی به صورت کتبی اخذ می شوند و فقط زبان خارجی دارای بخش شفاهی (مصاحبه مکالمه زبان) نیز است.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1092

به "آزمون سراسری ورودی دانشگاه های روسیه (EGE)" امتیاز دهید

2 کاربر به "آزمون سراسری ورودی دانشگاه های روسیه (EGE)" امتیاز داده اند | 2.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون سراسری ورودی دانشگاه های روسیه (EGE)"

1 دیدگاه

Roomisaa 15 مرداد 1399

سلام
برای کسانی که توی رشته مهندسی میخوان توی دانشگاه بخونن نیاز به زیست داره ؟
حتما هر 4 تا زبان ذکر شده توی ازمون هست یا انتخابیه؟

پاسخ به Roomisaa
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید