ابراز نگرانی فرمانده سنتکام از قرارداد ایران و چین

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران : ژنرال کنت مک کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده موسوم به سنتکام می گوید که آمریکا حضور خود در عراق را در چارچوب گفت وگوی راهبردی حفظ خواهد نمود.

ابراز نگرانی فرمانده سنتکام از قرارداد ایران و چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش به نقل از فارس، ژنرال کنت مک کنزی گفت: ما پیش بینی نمی کنیم که در حال حاضر از عراق خارج شویم.

الجزیره گزارش داد، وی اضافه نمود: ما به تازگی یک گفت وگوی استراتژیک را با عراق انجام دادیم که قرار است یک چارچوب در اختیارمان قرار دهد و ما حضورمان را در بر اساس این گفت وگو حفظ خواهیم کرد.

فرمانده سنتکام در بخش دیگری از سخنانش هم گفت: ما از شراکت میان ایران و چین نگرانیم و من معتقدم که تهران در جستجوی مداوم منابع اسلحه است.

ژنرال مک کنزی درباره خروج آمریکا از افغانستان نیز گفت که آمریکا در هر مرحله از مراحل عقب نشینی از افغانستان آماده مقابله با هر حمله طالبان است.

او مدعی شد: ادامه ثبات در افغانستان پس از خروج نظامیان آمریکا سخت است و این احتمال وجود دارد که موج بزرگی از آوارگان از افغانستان به سمت کشورهای همسایه به راه افتد.

وی اضافه نمود: من درباره اینکه ارتش افغانستان بتواند پس از خروج آمریکا از این کشور و قطع حمایت ها از آن دوام بیاورد، نگرانم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1731

به "ابراز نگرانی فرمانده سنتکام از قرارداد ایران و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی فرمانده سنتکام از قرارداد ایران و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید