ادعای اشتباه نشریه سان انگلیس درباره مهاجم جنجالی پرسپولیس

به گزارش مجله آزات وب، نشریه سان انگلیس در گزارشی ادعا کرد آنتونی استوکس از باشگاه پرسپولیس اخراج شده است.

ادعای اشتباه نشریه سان انگلیس درباره مهاجم جنجالی پرسپولیس

به گزارش ایسنا، آنتونی استوکس مهاجم جنجالی و ایرلندی که با قراردادی 6 ماهه به این تیم پیوسته بود، کم کم به خاتمه قرارداد خود با پرسپولیس نزدیک می گردد. نشریه سان انگلیس امروز به یکی از پرونده های جنجالی این بازیکن پرداخت.

استوکس در سال 2013 با یک خواننده محلی دچار درگیری می گردد و به دلیل دعوای فیزیکی و آسیب رساندن به او از طرف دادگاه مجبور به پرداخت 230 هزار یورو شد ولی تا به امروز این جریمه را پرداخت ننموده است. شاکی پرونده نیز روز گذشته خاطرنشان کرد استوکس به جای پرداخت این محرومیت 50 هزار یورو به سرویس سلامت بریتانیا که به خاطر شیوع کرونا در شرایط سختی به سر می برند پرداخت کند و در این صورت رضایت خواهد داد تا پرونده مختومه گردد.

در خاتمه این گزارش نوشته شده است که استوکس در ماه مارس بعد از اخراج از طرف باشگاه پرسپولیس به ایرلند بازگشت و قرارداد خود را نقض نموده است که این خبر اشتباه است و ممکن است نشریه سان یا افرادی که به این رسانه چنین خبری را دادند اشتباه نموده باشند.

قرارداد استوکس با پرسپولیس در ماه ژوئن به خاتمه می رسد ولی فعلا به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت های فوتبال از جمله رقابت های فوتبال در ایران، استوکس نیز در کشور خود حضور دارد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1096

به "ادعای اشتباه نشریه سان انگلیس درباره مهاجم جنجالی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای اشتباه نشریه سان انگلیس درباره مهاجم جنجالی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید