اسکوچیچ: 12 امتیاز رامی خواهیم، امتیاز بازی فردا برای ما حیاتی است

به گزارش مجله آزات وب، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اهمیت دیدارهای انتخابی جام جهانی گفت: امیدوارم از منامه با 12 امتیاز کامل برگردیم. تمام کوشش ما این است که ملت ایران خرسند باشند.

اسکوچیچ: 12 امتیاز رامی خواهیم، امتیاز بازی فردا برای ما حیاتی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از ملاقات تیم ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: امیدوارم از منامه با 12 امتیاز کامل برگردیم. تمام کوشش ما این است که ملت ایران مسرور باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه اعلام کرد: برای اولین بازی خود در بحرین به مصاف هنگ کنگ می رویم. برای تیم ها در این رقابت ها احترام می گذاریم اما می خواهیم نتیجه بگیریم.

وی در خصوص شناختش از حریفان ایران نیز گفت: ما اطلاعات کاملی از این مسابقات داریم و از سال گذشته کوشش خود برای پیدا کردن شناخت از حریفان را شروع نموده ایم. ملاقات با هنگ کنگ برای ایران بسیار اهمیت دارد و سه امتیاز آن برای ما حیاتی است.

دراگان اسکوچیچ ادامه داد: موضوع دیگر این است که من به تیمم ایمان دارم. من می دانم که نمی توانیم در این بازی میزبان باشیم و به عنوان مهمان در اینجا حضور داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1788

به "اسکوچیچ: 12 امتیاز رامی خواهیم، امتیاز بازی فردا برای ما حیاتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: 12 امتیاز رامی خواهیم، امتیاز بازی فردا برای ما حیاتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید