اعزام 62 کارشناس مالزیایی به اوکراین برای تحقیق درباره هواپیمای مسافربری

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: وزیر حمل و نقل مالزی امروز آدینه تاکید نمود: این کشور گروهی متشکل از 62 متخصص و کارشناس هواپیمایی خود را به محل سقوط هواپیمای مسافربری در منطقه دونتسک اوکراین اعزام خواهد نمود.

اعزام 62 کارشناس مالزیایی به اوکراین برای تحقیق درباره هواپیمای مسافربری

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، حسین هشام الدین وزیر حمل و نقل مالزی توضیح داد: گروه اعزامی این کشور به منطقه دونتسک برای آنالیز و تحقیق در مورد سقوط هواپیمای مسافربری شامل نمایندگان نیروی هوایی، کارشناسان سازمان هواپیمایی و پزشکان خواهند بود.

بر اساس این گزارش هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی شب گذشته در جهت خود از آمستردام به سوی شهر کوالالامپور در منطقه دونتسک اوکراین سقوط نموده است.همه 298 سرنشین این هواپیما کشته شده اند. گزارش های اولیه حاکی از کشته شدت 295 نفر بود ولی در این گزارشها اشاره ای به وجود 3 نوزاد در این پرواز نشده بود.

وزیر حمل و نقل مالزی تاکید نمود: بر خلاف گزارش های اولیه این پرواز حامل 298 سرنشین از جمله 283 مسافر و 15 خدمه بوده است. 3 نفر از این مسافران نیز نوزاد بوده اند.

وزارت حمل و نقل مالزی نیز با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: پرواز ام اچ 17 خطوط هوایی مالزی در جهت خود از آمستردام به کوالالامپور در شرق اوکراین سقوط نموده است. شرکت هواپیمایی مالزی این مساله را تایید نموده است که پیش از وقوع این حادثه هیچ گونه تماس غیر عادی از این هواپیما دریافت نشده است.

154 نفر از مسافران این هواپیما تبعه هلند و 45 نفر آنها نیز اهل مالزی بوده اند. 12 تبعه اندونزی، 9 انگلیسی، 4 آلمانی، 4 بلژیکی 3 فیلیپینی و یک کانادایی نیز در این پرواز جان خود را از دست داده اند. هویت 41 مسافر نیز هنوز تشخیص داده نشده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 489

به "اعزام 62 کارشناس مالزیایی به اوکراین برای تحقیق درباره هواپیمای مسافربری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 62 کارشناس مالزیایی به اوکراین برای تحقیق درباره هواپیمای مسافربری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید