افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف در ماه های گرم سال

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان در حاشیه مراسم جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در جمع خبرنگاران درباره افزایش تعرفه آب و برق گفت: ما طرح را آماده کردیم، در کمیسیون زیربنایی دولت تصویب شده و در نوبت طرح در هیئت وزیران است. با توجه به اینکه قرار است طرح برای تعرفه برق در ماه های گرم اجرا گردد، چند ماه زمان گذاشتیم که بعد از تصویب فرصت داشته باشیم به مردم اطلاع رسانی نموده و توجیه شوند تا بدانند هزینه های مصرف شان در ماه های گرم به چه صورت است و چگونه می توانند مصرف را کاهش دهند.

افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف در ماه های گرم سال

وی تاکید نمود: طرح در زمان مناسب تصویب می گردد و ما فرصت کافی برای اطلاع رسانی خواهیم داشت.

این مقام مسوول از طراحی نرم افزاری جدید برای کاهش مصرف انرژی در منازل اطلاع داد و گفت: نرم افزار مناسبی تهیه شده که مردم خودشان می توانند انتخاب نمایند دستگاه مصرفی شان چه ساعتی روشن گردد، چه میزان برق مصرف نموده و چقدر هزینه برایشان داشته باشد.

وزیر نیرو درباره بارورسازی ابرها نیز اعلام کرد: این روش، روشی غیرمتعارف برای باران زایی است؛ ما با استفاده از تجربیات سال های اخیر و امکانات خوبی که داریم این طرح را اجرا می کنیم. در حال حاضر گلوله هایی که باید برای باران زایی پرتاب گردد بومی سازی شده و از تمامی ظرفیت ها به طور مناسب استفاده می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 125

به "افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف در ماه های گرم سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف در ماه های گرم سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید