افزایش سرویس دهی خط 5 مترو برای مسابقه فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان

به گزارش مجله آزات وب، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس دهی مترو به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان اطلاع داد.

افزایش سرویس دهی خط 5 مترو برای مسابقه فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، احسان حامد مقدم اظهارداشت: زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه امروز تا ساعت 22 است. در این روز به علت برگزاری مسابقه فوتبال و برگزاری جشن قهرمانی تیم استقلال در استادیوم آزادی سرویس دهی در خطوط 4، 2 و 5 مترو افزایش خواهد داشت

وی با اشاره به اینکه برای این مسابقه برنامه ریزی با درنظرگرفتن برگزاری جشن قهرمانی استقلال اجرا شده است اضافه نمود: به منظور رفاه حال تماشاگران و تسهیل در رفت آمد آن ها سرویس دهی از ایستگاه استادیوم آزادی تا ساعت 23:17 به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) با سرفاصله 15 دقیقه و از ایستگاه استادیوم آزادی به سمت ایستگاه گلشهر تا ساعت 23:10 با سرفاصله حرکت هر 20 دقیقه انجام خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اظهار داشت: قطار فوق العاده در خطوط 2 و 4 از ساعت 22 تا 23:35 برنامه ریزی شده است و آخرین حرکت مسافری از ایستگاه های تهران (صادقیه) و ارم سبز ساعت 23:35 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2206

به "افزایش سرویس دهی خط 5 مترو برای مسابقه فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سرویس دهی خط 5 مترو برای مسابقه فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید