الحوثی: عملیات خمیس مشیط سرآغازی برای عملیات گسترده است

به گزارش مجله آزات وب، عضو شورای عالی سیاسی یمن از عملیات خمیس مشیط ارتش و کمیته های مردمی یمن به عنوان سرآغازی برای عملیات گسترده نام برد.

الحوثی: عملیات خمیس مشیط سرآغازی برای عملیات گسترده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن به المیادین گفت: عملیات خمیس مشیط سرآغاز عملیات گسترده است.

محمد علی الحوثی به المیادین گفت: تا زمانی که صلح برقرار نگردد حملات ما به عمق سعودی ادامه دار خواهد بود و واکنش بسیار کوبنده تر از آنچه اتفاق افتاده، خواهد بود.

وی اضافه نمود: ما به آنها درباره ضربات دردناک و مهلک هشدار می دهیم و معادله در حال حاضر وارد همه ابعاد آن نشده و به مرحله بسیار دردناک نرسیده است. اگر آنچه که رهبر(عبدالملک الحوثی) اعلام نموده، تحقق یابد، عربستان کاملا فلج خواهد شد و از حیث مادی ورشکسته خواهد شد.

الحوثی با اشاره به جدی نبودن سعودی یها و آمریکایی ها در زمینه صلح در یمن، تاکید نمود: اگر جدیتی در توقف جنگ و انتها محاصره وجود نداشته باشد، صلحی محقق نخواهد شد.

وی همچنین با انتشار توئیتی به عوام فریبی متجاوزان درباره صلح در یمن اشاره و اظهار داشت: علت شکست صلح در یمن این است که سیاستگذاران در کشورهای متجاوز در ظاهر از نقش تسهیل کننده سخن می گویند؛ اما از زبان مزدوران خود با هر نتیجه یا راهکاری مخالفت می ورزند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد: عملیات نیروهای مسلح یمن در جیزان، مواضع مهم ائتلاف سعودی را هدف قرار داده است.

یادآور می گردد که سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز (شنبه) اظهار داشت که ارتش یمن با استفاده از دو پهپاد قاصف k2 پایگاه هوایی ملک خالد واقع در منطقه خمیس مشیط را هدف قرار داد.

یحیی سریع اضافه نمود: این حمله پهپادی در واکنش به ادامه تجاوزات عربستان و محاصره یمن انجام شده است.

در همین حال، رسانه های سعودی مدعی شدند که سامانه دفاعی موشکی عربستان یک فروند پهپاد یمن را بر فراز آسمان خمیس مشیط واقع در جنوب عربستان رهگیری و سرنگون کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1811

به "الحوثی: عملیات خمیس مشیط سرآغازی برای عملیات گسترده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحوثی: عملیات خمیس مشیط سرآغازی برای عملیات گسترده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید