امضای قرارداد 6.5 میلیون یورویی پتروپارس با لوله سازی اسفراین

به گزارش مجله آزات وب، مدیرعامل گروه پتروپارس ارزش قرارداد امضاشده این شرکت با لوله سازی اسفراین را 6.5 میلیون یورو مطرح کرد و گفت: لوله سازی اسفراین قرار است 54 کیلومتر لوله جداری چاه های میدان فروزان را فراوری کند.

امضای قرارداد 6.5 میلیون یورویی پتروپارس با لوله سازی اسفراین

به گزارش خبرنگار شانا، حمیدرضا مسعودی پس از امضای قرارداد ساخت لوله های جداری و جریانی میان پیمانکاران پروژه های مرحله دوم طرح نگهداشت و افزایش فراوری نفت و شرکت لوله گستر اسفراین به ارزش بیش از 20 میلیون یورو اظهار کرد: ما خرسندیم که یک شرکت ایرانی فراوریکننده این نوع لوله ها در کشور است.

وی درباره مدت زمان اجرای این قرارداد گفت: طبق پیش بینی ها، فراوری این لوله ها حدود 24 ماه طول می کشد و امیدواریم با نصب آن شاهد افزایش فراوری روزانه 10 هزار بشکه از میدان نفتی فروزان باشیم.

مدیرعامل گروه پتروپارس درباره شعار سال جاری نمایشگاه با عنوان نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی اظهار کرد: همکاری با شرکت های ایرانی در سال های اخیر افزایش یافته است و این گونه همکاری ها با سازندگان داخلی می تواند سبب رونق ساخت داخل گردد و زمینه گسترده ای از کار و فعالیت را ایجاد کند.

مسعودی با تأکید بر حمایت از توان فراوری و ساخت داخل گفت: کوشش بر این است که همه فعالیت های این پروژه براساس قانون حداکثر استفاده از توان فراوریی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی انجام گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 اسفند 1399 بروزرسانی: 13 اسفند 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1589

به "امضای قرارداد 6.5 میلیون یورویی پتروپارس با لوله سازی اسفراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای قرارداد 6.5 میلیون یورویی پتروپارس با لوله سازی اسفراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید