امیدوارم بدشانسی ها از ما دست بردارد ، مسئولین کمی به فکر تیم های نفتی باشند

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/بوشهر مربی پارس جنوبی جم گفت: مسئولین کمی به فکر تیم های نفتی باشند، چون در این چند سال اخیر خیلی اذیت شدند.

امیدوارم بدشانسی ها از ما دست بردارد ، مسئولین کمی به فکر تیم های نفتی باشند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

عرفان جم رتبه، بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: می دانم که بازی با تیم های پرسپولیس و استقلال حساسیت های خاص خودش را دارد، خصوصا در خانه حریف که استادیوم مملو از تماشاگر می گردد و بازی حساسی می گردد

وی اظهار کرد: امیدوارم که بازی خوبی باشد. امروز تمرین های شاداب و خوبی انجام داده ایم، البته بارندگی های اخیر اجازه نداد که در زمین تمرین کنیم و دیروز در سالن تمرین کردیم. حالا برای بازی آماده هستیم.

مربی تیم پارس جنوبی جم در خصوص اینکه آقایان نوری و گودرزی برای بازی مقابل پرسپولیس حضور دارند یا نه، گفت: خوشبختانه این دو بازیکن دیشب به جمع ما اضافه شده اند، متاسفانه یک محروم چهارکارته (عبداللهی) و دو مصدوم (محمد ابراهیمی و بابک حاتمی) داریم که بازی نمی رسند ولی من به این بازی خیلی خوشبین هستم. امیدوارم که بتوانیم برای اولین بار در جم حداقل امتیاز را بگیریم و تماشاگران بازی خوبی را شاهد باشند.

جم رتبه اعلام کرد: در دو سه سال اخیر اسکلت تیم آنقدر قوی بوده که همواره در مقابل تیم های بزرگ حرف برای گفتن داشته ایم. اگر یادتان باشد نیم فصل اول در آزادی، پرسپولیس را اتفاقی باختیم اما متاسفانه بدشانسی آوردیم.

وی ادامه داد: ما از نظر فنی مسئله ای نداریم و بازیکنان قوی و خوبی داریم. بیشتر مسائل اقتصادی است که مسئولان قول داده اند مسائل اقتصادی را در ادامه فصل رفع نمایند.

مربی تیم پارس جنوبی جم تاکید نمود: از نظر کسب نتایج ما تقریبا در خانه هیچ بازی را واگذار ننموده ایم، درست است که مساوی زیاد داشتیم اما در بیشتر بازی ها جلو بودیم و در دقایق آخر گل تساوی را دریافت نموده ایم. امیدوارم این بدشانسی ها از ما دست بردارد و در یک بازی هم توپ ما به دروازه برود.

جم رتبه تاکید نمود: درست است که آقای کمالوند بالای سر ما نیست اما تیم راه او را ادامه می دهد. ما یک کادر هستیم و با همکاری هم کار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه آینده تیم را چطور می بینید، اظهار کرد: فوتبال یک بازی گروهی است، همانطور که گفتم بچه های تیم ما خیلی یکدل هستند و تیمی نیست که دچار دودستگی گردد. من به تمام طرفداران قول می دهم که فردا بازی خیلی خوبی را شاهد باشند. من به آینده این تیم بسیار خوشبین هستم به شرطی که مسائل اقتصادی آن حل گردد.

مربی پارس جنوبی جم اضافه کرد: بازیکن وقتی از لحاظ اقتصادی تامین باشد آرامش دارد، باید دغدغه های اقتصادی فوتبالیست هم باید در نظر گرفته گردد چون بیشترا نان آور خانه هستند و شغل دیگری ندارند. مسئولین کمی به فکر این تیم و تیم های نفتی باشند، چون در این چند سال اخیر خیلی اذیت شدند. اگر مسائل اقتصادی تیم حل گردد من قول می دهم که چون تیم از لحاظ فنی بسیار خوب است همین سال جاری بتواند به رتبه تک رقمی دست یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 729

به "امیدوارم بدشانسی ها از ما دست بردارد ، مسئولین کمی به فکر تیم های نفتی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم بدشانسی ها از ما دست بردارد ، مسئولین کمی به فکر تیم های نفتی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید