انصراف 18 عضو مجلس انگلیس از انتخابات به خاطر آزار جنسی

به گزارش مجله آزات وب، هجده تن از زنان مجلس انگلیس به دلیل تهدید ها و آزار های جنسی از شرکت در دور آینده انتخابات و تکیه بر کرسی نمایندگی انصراف دادند.

انصراف 18 عضو مجلس انگلیس از انتخابات به خاطر آزار جنسی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، 18 نماینده زن مجلس انگلیس اعلام نمودند که به دلیل تهدید ها و آزارها از کرسی خود در مجلس انصراف داده و در انتخابات آینده شرکت نمی نمایند.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، در حالی که سیاستمداران انگلیسی در تدارک برای حضور در انتخابات مجلسی 12 دسامبر (21 آذر ماه) این کشور هستند، این گروه از زنان عضو مجلس انگلیس با انتشار بیانیه های جداگانه تصمیم خود را برای انصراف اعلام نمودند.

هِیدی اِلِن از نمایندگان حزب محافظه کار در شرح دلیل انصراف خود اعلام نمود، آزار ها علیه او به شدت غیرانسانی شده اند.

او در یک نامه نوشت: من از تعرض ها به حریم خصوصی ام و اینکه تهدید و اقدامات قبیح به امری عادی تبدیل شده است، خسته شدم. هیچ کسی در هر شغلی که باشد، نباید با این تهدیدات، ایمیل های تهدیدآمیز کنار بیاید، اینکه در خیابان سر شما فریاد زده گردد، در رسانه های اجتماعی به شما دشنام داده گردد و مجبور باشید که در منزلتان آژیر هشدار نصب کنید.

کارولاین اسپلمن جوان 22 ساله عضو حزب محافظه کار انگلیس هم با انتشار یک یادداشت در تایمز لندن به تهدیدات موجود علیه زنان مشغول در سیاست در این کشور اشاره نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 533

به "انصراف 18 عضو مجلس انگلیس از انتخابات به خاطر آزار جنسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف 18 عضو مجلس انگلیس از انتخابات به خاطر آزار جنسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید