انهدام باند بین المللی قاچاق طلا در خراسان جنوبی

به گزارش مجله آزات وب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند بین المللی قاچاق با کشف 5 کیلو و 385 گرم شمش طلا در شهرستان درمیان خبر داد.

انهدام باند بین المللی قاچاق طلا در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، سردار مجید شجاع در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان درمیان از انتقال یک محموله قاچاق طلا از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه نمود: مأموران هنگام گشت زنی و کنترل محورهای عبوری، خودروی پژو 405 قاچاقچیان را که با سرعت بالایی در حرکت بود شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

سردار شجاع بیان نمود: مأموران با اجرای طرح مهار خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن 5 کیلو و 385 گرم شمش طلای قاچاق که به طرز ماهرانه ای جا ساز شده بود کشف کردند و برابر نظر کارشناسان ارزش شمش های کشف شده، 38 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان نمود: انتقال این محموله توسط یک باند سازمان یافته اجرا شده است. تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند در دستور کار پلیس درمیان قرار گرفت که مأموران با انجام اقدامات فنی محل تردد آنان را شناسایی و به پلیس شهرستان گناباد اطلاع دادند.

این مقام انتظامی شرح داد: در عملیات ضربتی 2 نفر دیگر نیز دستگیر شدند. در این عملیات ها 5 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند. همچنین پلیس استان خراسان جنوبی به شکل جدی و قاطع با پدیده قاچاق برخورد مستمر خواهد کرد و مبارزه مداوم و برنامه ریزی شده با قاچاقچیان عمده و کلان همواره از برنامه های پلیس است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1123

به "انهدام باند بین المللی قاچاق طلا در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند بین المللی قاچاق طلا در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید