بازی تماشایی بود، استقلال نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت

به گزارش مجله آزات وب، به به گزارش خبرنگاران، فرشاد فلاحت زاده در حاشیه شکست استقلال برابر سپاهان گفت: هر دو تیم آغاز خوبی داشتند و در مجموع نمایش خوبی از دو تیم دیدیم. استقلال در نیمه اول فوق العاده بود و چندین موقعیت را به راحتی از دست داد و نتوانست به گل دست پیدا کند.

بازی تماشایی بود، استقلال نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت

وی تاکید نمود: در نیمه دوم سپاهان برتری بهتری نیست به استقلال داشت و توانست از این برتری استفاده نموده و گل پیروزی را به این تیم بزند البته آبی پوشان می توانستند در لحظات سرانجامی دروازه سپاهان را باز نمایند که باز هم بدشانسی باعث شد تا تساوی را هم از دست داد و هیچ امتیازی از این دیدار نصیبشان نشود.

فلاحت زاده در خصوص عملکرد نیومایر و الحاجی گرو گفت: متاسفانه استقلال بازیکنان خارجی خوبی به خدمت نگرفت و دیدیم که هیچ کدام کارایی بازیکنان خوبی همچون جان واریز و ساموئل را ندارند. امیدوارم اگر قرار است استقلال از این به بعد بازیکن خارجی به خدمت بگیرد نفراتی را انتخاب کند که از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

پیشکسوت استقلال در سرانجام اظهار داشت: هنوز تا سرانجام لیگ فرصت زیادی باقی مانده و اعتقاد دارم استقلال می تواند با جبران این شکست و نتایجی که قبلا بدست آورده خود رابه صدر جدول نزدیک کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 84

به "بازی تماشایی بود، استقلال نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تماشایی بود، استقلال نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید