بایدن: می ترسم مجبور شویم ترامپ را به زور از کاخ سفید بیرون کنیم

به گزارش مجله آزات وب، جو بایدن با هشدار نسبت به مداخله بالقوه در انتخابات نوامبر تاکید کرد: ترامپ برای پیروزی در انتخابات از طریق ابزارهای غیرقانونی تلاش می کند.

بایدن: می ترسم مجبور شویم ترامپ را به زور از کاخ سفید بیرون کنیم

جو بایدن، معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا و نامزد دموکرات ها در انتخابات نوامبر در گفت وگو با برنامه دیلی شو ترور نوآ تاکید کرد: این رئیس جمهور قصد دارد این انتخابات را با ابزارهای غیر قانونی ببرد.

او با بیان اینکه باید اطمینان یافت که فرایند رای گیری منصفانه است، گفت: این بزرگترین نگرانی من است. تنها نگرانی بزرگ من.

از بایدن همچنین پرسیده شد که آیا فکر کرده است که اگر او در انتخابات پیروز شود اما ترامپ کاخ سفید را ترک نکند، چه می شود؟ بایدن هم به سرعت پاسخ داد: بله فکر کرده ام.

به نظر می رسد این مصاحبه در این قسمت ویرایش شده باشد اما بایدن صحبت هایش را با بیان اینکه تعداد زیادی از نظامیان سابق به تازگی از واکنش ترامپ به اعتراضات انتقاد کرده اند، دنبال می کند. بایدن گفت: من به شما قول می دهم، کاملا قانع شده ام که آن ها او را به بیرون از کاخ سفید اسکورت خواهند کرد.

این اظهارات بایدن که شدیدترین انتقاد او از ترامپ محسوب می شود، همچنین بیانگر نگرانی دموکرات ها درباره مداخله بالقوه در انتخابات سوم نوامبر است.

دو ماه پیش بایدن نسبت به اقدام احتمالی ترامپ برای تاخیر در برگزاری انتخابات هشدار داده بود؛ در حالی که ترامپ نه قدرت انجام این کار را دارد و نه درباره چنین اقدامی حرفی به میان آورده است.

معاون سابق اوباما چهارشنبه شب گفت: او فردی است که می گوید رای گیری ایمیلی مستعد تقلب و کلاهبرداری است. در همین حال، او در دفتر کارش می نشیند و از طریق ایمیل برای رای درون حزبی اقدام می کند.

جو بایدن همچنین در این مصاحبه به اعتراضات گسترده در سراسر این کشور و پیشنهاداتش برای اصلاح ساختار پلیس اشاره کرد. او گفت: باور ندارم که بودجه پلیس باید کم شود، اما معتقدم که باید شرایطی برای آن ها تعیین شود تا اقدامی برای اصلاحات چشمگیر صورت بگیرد.

نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ما از هر دروغی که او بگوید، انتقاد می کنیم. ما انتقاد می کنیم و این موضوع را روشن می کنیم که او شخص مناسب و خوبی نیست. حملات اما به من سخت تر است چون من شخص شناخته شده ای هستم. مردم مرا می شناسند، خوبی ها و بدی هایم را. من هم ضعف هایی دارم. من گاف های سیاسی داشته ام اما گاف هایی که در آن ها حقیقت را گفته ام.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1174

به "بایدن: می ترسم مجبور شویم ترامپ را به زور از کاخ سفید بیرون کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: می ترسم مجبور شویم ترامپ را به زور از کاخ سفید بیرون کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید