برای رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران چه مبلغی را باید بپردازیم؟

به گزارش مجله آزات وب، رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران یکی از روش های مناسب اجاره آپارتمان و خانه دار شدن خانواده های کم جمعیت است. رهن کامل آپارتمان به دلیل عدم پرداخت کرایه ماهانه یکی از روش های مناسب و مالی برای اجاره خانه است.

برای رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران چه مبلغی را باید بپردازیم؟

جهت دریافت خدمات طرح الاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در شهر تهران حتی با وجود تراکم بالای تعداد خانه ها در سطح شهر، یافتن خانه باقیمت مناسب و شرایط ایده آل کاری سخت و طاقت فرساست. اما این جستجو را با روش هایی می توان تسهیل کرد و با کمی وقت و برنامه ریزی صحیح به نتیجه دلخواه رسید.

آپارتمان 50 متری نیز به دلیل متراژ و خصوصیات آن ،که متناسب همه قشر و خانواده ای هست نیز باید بدانید که هواداران بسیاری دارد.

با توجه به سرفصل های زیر در مورد رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران اطلاعات مفیدی را می توان کسب کرد:

  • رهن آپارتمان 50 متری در شمال تهران
  • رهن آپارتمان 50 متری در شرق تهران
  • رهن آپارتمان 50 متری در مرکز تهران
  • رهن آپارتمان 50 متری در غرب تهران
  • رهن آپارتمان 50 متری در جنوب تهران

رهن آپارتمان 50 متری در شمال تهران

برای رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و نواحی شمالی آن باید سراغ مناطق 1و 3 شهری بروید. ازجمله محله های ازگل، اقدسیه، الهیه، اوین، باغ فردوس، تجریش، دارآباد، درکه، دربند، زعفرانیه، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کامرانیه، محمودیه، ولنجک، نیاوران ، اختیاریه، پاسداران، دروس، دولت، دیباجی، جردن، ظفر، قلهک، ونک و میرداماد هستند.

گفتنی است که محله های یاد شده جزو مناطق لوکس و بورژوایی شهر نیز هستند. بنابراین قیمت رهن کامل آپارتمان در این مناطق از قیمت بالایی نیز در مقابل دیگر مناطق تهران برخوردار است. آپارتمان های این منطقه با توجه به نوساز بودن و امکانات خود قیمت های متفاوتی را برای رهن کامل آپارتمان طلب می نمایند.

رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و محله های شمالی در هر محله آن قیمت متفاوتی دارد. ضمن آنکه آپارتمان های نوساز نیز از قیمت بالاتری نسبت به دیگر واحدها برخوردارند. قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران را در محله های الهیه، زعفرانیه، نیاوران، پاسداران، میرداماد به قرار زیر هستند.

برای رهن کامل آپارتمان در الهیه مبلغی در حدود 140 تا 150 میلیون تومان باید داشته باشید. البته تعداد آپارتمان های با متراژ پایین در این محله کم هستند و بیشتر آن ها تمایل به دریافت اجاره ماهیانه دارند.

برای رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران در محله زعفرانیه نیز باید مبلغی در حدود 150 تا 160 میلیون تومان داشته باشید. تعداد آپارتمان های با متراژ پایین خوشبختانه در این منطقه بیشتر است. به عنوان مثال 50 متر آپارتمان با 18 متر حیاط اختصاصی در ساختمانی با 5 طبقه تک واحدی بدون پارکینگ در زعفرانیه 150 میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است.

رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و در نیاوران نیز به تبع محله های دیگر شمالی شهر از حداقل 160 میلیون تومان شروع می گردد. اما قیمت آن به همین جا ختم نمی گردد و در مواردی نیز شامل مبالغ بسیار بالاتری خواهد بود. به عنوان مثال آپارتمان 50 متری در نیاوران و خیابان همایون نخجوان با امکانات لوکس و در طبقه اول با 230 میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است.

محله پاسداران برای رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران گزینه های بیشتری پیش رویتان قرار می دهد. برای رهن کامل آپارتمان در پاسداران حدود 100 میلیون تومان پول احتیاج خواهید داشت. البته این مبلغ به نسبت نوساز و لوکس بودن آپارتمان متفاوت خواهد بود.

در محله میرداماد از محله های شمالی تهران نیز برای اجاره آپارتمان 50 متری نیز قیمت ها کمی بالا می رود. برای رهن کامل آپارتمان 50 متری مبلغی حدود 150 تا 160 میلیون تومان بپردازید.

رهن آپارتمان 50 متری در شرق تهران

برای رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران در مناطق شرقی آن باید سراغ مناطق 4، 8، 13 ،14 و 15 بروید. از محله های شرقی تهران می توان به محله های زیر اشاره نمود.

هروی،ساقدوش، رسالت، هنگام، تهران پارس، حکیمیه ، تهران نو، شمیران نو، دلاوران، سراج، استخر، امام حسین، پیروزی، دماوند، چهار راه تلفنخانه ، هفت حوض، لویزان، قاسم آباد، پدر ثانی، تسلیحات، وحیدیه، اصفهانک، حشمتیه، نارمک، خاک سفید، سرخه حصار، شمس آباد، مجیدیه، قنات کوثر و نظام آباد.

برای آنالیز قیمت رهن کامل آپارتمان در محله های شرقی تهران سری به محله های تهران پارس، نارمک، شمس آباد، وحیدیه و امام حسین می رویم.

رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و محله تهران پارس با مناطق وسیعی که دارد، کار دشواری نیست. حدود قیمت رهن کامل آپارتمان در این منطقه زیر 100 میلیون تومان است. به عنوان مثال آپارتمان 50 متری شیک و نوساز در خیابان همتی تهران پارس را می توان با 60 میلیون تومان رهن کامل کرد.

در محله نارمک نیز انتخاب های بسیاری خواهید داشت. برای رهن کامل آپارتمان 50 متری باکمی جستجو مبالغ متنوعی را خواهید یافت. رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و محله نارمک حدود 80 تا 90 میلیون تومان پول احتیاج خواهید داشت. البته گفتنی است که تعداد خانه های 50 متری بسیارند. اما بیشتر صاحبان املاک تمایل به دریافت اجاره ماهیانه دارند. اما این مسئله نباید شما را دلسرد کند، زیرا هنوز انتخاب های بسیاری خواهید داشت.

شمس آباد به دلیل نزدیکی به پاسداران و موقعیت مرزی که با مناطق شمالی دارد از محله های خوب شرق تهران محسوب می گردد. برای رهن کامل آپارتمان در شمس آباد با متراژ 50 مترمربعی باید حدود 60 تا 70 میلیون تومان بپردازید. اما این مبلغ ثابت نخواهد بود. قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و محله شمس آباد بر اساس موقعیت خیابان و سن بنا و امکانات داخلی آن معین می گردد.

محله وحیدیه نیز از دیگر محله های قدیمی شرق تهران است. این محله از قیمت مناسبی برای رهن به نسبت دیگر محله ها برخوردار است و آن را میان در میان محله های میان قیمت واقع شده است. برای رهن کامل آپارتمان در این منطقه به حدود 60 میلیون تومان پول احتیاج خواهید داشت. به عنوان مثال آپارتمان 50 متری در وحیدیه تهران را با انباری و پاسیو با 60 میلیون تومان می توانید رهن کامل کنید.

محله امام حسین نیز به دلیل موقعیت قرارگیری در نزدیکی مرز محله های مرکزی تهران و سیستم حمل ونقل و راه های ارتباطی خود برای رهن کامل آپارتمان در شرق تهران مناسب است. قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و محله امام حسین از 50 تا 60 میلیون تومان خواهد بود. البته در کوچه های قدیمی تر و آپارتمان های چندساله قیمت های مناسب تر و ارزان قیمتی را نیز خواهید یافت.

رهن آپارتمان 50 متری در مرکز تهران

محله های مرکزی تهران با تمام شلوغی ها و ترافیک آن دارای محله های اصیل و زیبایی نیز هست. برای جستجوی رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و مناطق مرکزی آن باید سراغ منطقه 6 شهری بروید. ازجمله محله های مرکزی تهران می توان به یوسف آباد، امیرآباد، عباس آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهار شیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان اشاره نمود.

برای آنالیز بهتر قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و محله های مرکزی آن، محله های یوسف آباد، امیرآباد، بهار شیراز، فاطمی، سهروردی را در ادامه آنالیز خواهیم کرد.

محله یوسف آباد از محله های شمالی مرکز تهران و بسیار اصیل و شیک نیز هست. بنابراین تعجبی ندارد اگر قیمت ها در این منطقه کمی بالاتر از متوسط منطقه باشد. متوسط قیمت رهن کامل آپارتمان در یوسف آباد بین 80 تا 90 میلیون تومان است. گرچه این قیمت متوسط اجاره در این منطقه است و موارد بالاتری نیز در آن یافت می گردد. به عنوان مثال رهن کامل آپارتمان 40 متری واقع در دنیا آرا باقیمت 105 میلیون تومان آگهی شده است.

محله امیرآباد نیز جزو محله های خوب مرکزی تهران است که قیمت رهن کامل آپارتمان در این منطقه بین 70 تا 80 میلیون تومان است. به عنوان مثال رهن کامل آپارتمان 50 متری در امیرآباد با مبلغ 75 میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.

خیابان بهار شیراز از محله هایی خوش نام مرکزی در نزدیکی میدان هفت تیر نیز گزینه های بسیاری برای رهن کامل آپارتمان دارد. قیمت رهن آپارتمان در این خیابان نیز حدود 70 میلیون تومان است. برخی از کوچه های منتهی به شریعتی یا در نزدیکی سهروردی قیمت ها کمی بالاتر خواهد بود. همچنین به دلیل کمبود جای پارک در این منطقه آپارتمانی هایی که دارای پارکینگ هستند، از موقعیت بهتری برخوردار خواهند بود. باکمی جستجو می تواند آپارتمان های ارزان تری را نیز بیابید.

خیابان و محله فاطمی نیز با توجه به موقعیت خود یکی از محله های خوب مرکزی تهران است. قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و محله فاطمی چیزی در حدود 90 تا 100 میلیون تومان است. این مبلغ با توجه به موقعیت قرارگیری ملک در خیابان خاص و امکانات ساختمان معین می گردد.

خیابان سهروردی از محله های شیک و آرام مرکزی تهران است که بسیاری از ساختمان های شیک و لوکسی در آن واقع شده اند. قیمت رهن کامل آپارتمان در این منطقه از 80 میلیون تومان شروع می گردد و بسته به موقعیت ملک متغیر است.

رهن آپارتمان 50 متری در غرب تهران

در غرب تهران به دلیل وسعت زیاد این منطقه محله های مختلفی برای رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران وجود دارد. برای جستجوی ملک موردنظر در این منطقه می توانید سراغ محله های شهرک غرب، پونک، سعادت آباد، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، ، فردوس و شاهین بروید.

برای آنالیز قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و ناحیه غربی آن سری به شهرک غرب، پونک، ستارخان، شهران، بلوار فردوس می زنیم.

شهرک غرب ازجمله محله های تازه تأسیس در سه دهه گذشته است که به صورت زیبا و مدرنی طراحی شده است. همچنین این منطقه از مناطق لوکس و بورژوایی تهران نیز محسوب می گردد. بنابراین برای رهن کامل آپارتمان در شهرک غرب باید خود را آماده پرداخت مبلغ بالایی کنید. در این منطقه می توانید با 110 میلیون تومان جستجوی خود را شروع کنید.

پونک نیز از محله های پرطرفدار این منطقه است که در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. برای رهن کامل آپارتمان در این محله از 50 تا 70 میلیون تومان بودجه را باید در اختیار داشته باشید.

برای رهن کامل آپارتمان در ستارخان از محله های غرب تهران باید 80 میلیون تومان بودجه در اختیار داشته باشید. البته این مبلغ کمینه قیمت در این منطقه است . به عنوان مثال آپارتمان 50 متری یک خوابه با فول امکانات در بازار سنتی ستارخان با 110 میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است.

شهران نیز از دیگر محله های غربی تهران برای سکونت به شمار می رود. برای رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و محله شهران باید حدود 100 میلیون تومان بودجه در اختیار داشته باشید. البته برخی مناطق این محله از قیمت بالایی مانند کوهسار برخوردار هستند.

بلوار فردوس به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم می گردد و بعضاً قیمت ها در دونقطه این محله با هم متفاوت هستند. اما قیمت ها در این منطقه در حدود 100 میلیون تومان است و در برخی محدوده ها گاهی بیشتر نیز می گردد.

رهن آپارتمان 50 متری در جنوب تهران

محله های جنوبی تهران با توجه به پیشروی ساخت وساز در قسمت جنوبی تهران و وجود محله های قدیمی و اصیل آن بسیار هستند. ازجمله محله های قدیمی تهران می توان محله های زیر را نام برد.

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی آباد، یاخچی آباد، امیر بهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت آباد، شهرک رسالت، یافت آباد .

برای آشنایی بیشتر با موارد رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و محله های جنوبی آن، سری به محله های دولت آباد، شوش، مشیریه و یافت آباد می زنیم.

دولت آباد از محله های جنوبی شهر تهران است که بسیاری به دلیل قیمت مناسب آن روی به سکونت در آن آورده اند. قیمت رهن کامل آپارتمان در این محله با متراژ 50 مترمربع در حدود 50 میلیون تومان است. البته قیمت های ارزان تری نیز در این منطقه یافت می گردد.

شوش از محله های بسیار قدیمی و اصلی شهر تهران است که خانواده های اصیل تهرانی زیادی در آن سکونت دارند. آپارتمان 50 متری نوساز در این محله با 65 میلیون تومان برای رهن کامل و حدود 45 میلیون تومان در صورت چند سال ساخت بودن معامله می گردد.

مشیریه نیز از دیگر محله های جنوبی تهران است که قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران و این محله در حدود 40 تا 45 میلیون تومان است.

یافت آباد را به بازار مبل آن می شناسند اما از سال های دور محل سکونت بسیاری بوده است. قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری در این منطقه در حدود 40 میلیون تومان است.

برای رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران با توجه به محله ها و مناطقی که انتخاب می کنید گزینه های زیادی خواهید داشت. رهن کامل آپارتمان در تهران در سال های اخیر به دلیل تمایل صاحبان ملک برای دریافت اجاره ماهیانه با کاهش روبرو شده است. اما هنوز بسیاری از مالکین هستند که برای ملک خود رهن کامل را بیشتر می پسندند. از حداقل 40 میلیون تومان در محله های جنوبی تا 160 میلیون در محله های باکلاس و بورژوایی شمال شهر در تهران می توانید آپارتمان 50 متری را رهن کنید.

به این مقاله از خبرنگارن چه امتیازی می دهید؟

منبع: هومینگ
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1052

به "برای رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران چه مبلغی را باید بپردازیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای رهن کامل آپارتمان 50 متری در تهران چه مبلغی را باید بپردازیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید