برای مقابله با کرونا کمترین کوتاهی را نخواهم پذیرفت

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/مازندران استاندار مازندران ظهر امروز با تشکیل ستاد مبارزه با کرونا به ارزیابی شرایط موجود استان پرداخت و تاکید نمود: برای مقابله با کرونا کمترین کوتاهی را نخواهم پذیرفت.

برای مقابله با کرونا کمترین کوتاهی را نخواهم پذیرفت

احمد حسین زادگان بر تشدید نظارت بر بازار و ترددهای شهری در روزهای باقی مانده خاتمه سال تاکید نمود و گفت: نگرانی ما تنها سفر به مازندران نیست و ترددهای شهری و بین شهری هم باید متوقف شوند.

وی توضیح داد: کادر درمانی درگیر با کرونا در این روزهای سخت باید حمایت و تشویق شوند که این مهم را در روزهای خاتمهی سال محقق خواهد شد.

استاندار مازندران بر تشدید نظارت جدی بر اماکنی که کانون شیوع ویروس هستند تاکید نمود و اضافه کرد: کمترین کوتاهی را برای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا نخواهم پذیرفت، این مصوبات با سلامت مردم پیوند خورده است.

حسین زادگان گفت: با تشکیل قرارگاه فرماندهی ستاد مقابله با کرونا اجرای تمامی مصوبات ستاد و هر گونه کم کاری را لحظه به لحظه پیگیر خواهیم بود.

وی اظهار کرد: اجرای دقیق و منظم نظارت بر بازار، جلوگیری از شکل گیری اجتماعات، توجه به ضد عفونی اماکن عمومی و خدماتی، کاهش ترددهای شهری و بین شهری، تامین اقلام دارویی و بهداشتی مراکز درمانی، اجرای قرنطینه و بازگشت مسافران، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی، رصد لحظه به لحظه موقعیت مکانی و اجتماعی کرونا در مازندران از جمله مواردی است که اساس فعالیت قرارگاه فرماندهی مبارزه با کرونا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 970

به "برای مقابله با کرونا کمترین کوتاهی را نخواهم پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مقابله با کرونا کمترین کوتاهی را نخواهم پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید