رجحان کانادا برابر ایران در ست دوم

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی والیبال ایران و کانادا صبح روز یکشنبه دیدار خود را در چارچوب رقابتهای انتخابی المپیک در سالن مترو پولیتن شهر توکیو برگزار کردند که ست دوم این بازی با فزونی تیم کانادا همراه شد تا این تیم در مجموع 2 بر صفر پیش بیفتد.

رجحان کانادا برابر ایران در ست دوم

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

در این ست حمزه زرینی در ترکیب ایران باقی ماند. کانادا که از سرویس های خوبی برخوردار بود خیلی زود 5 بر 3 پیش افتاد و پس از آن بود که اشمیت چند پوئن سرویس گرفت و استرالیا را در وقت نخست استراحت فنی 8 بر 4 پیش انداخت. در این امتیازات دریافت کننده های ایران از نظر روحی هم شرایط خوبی نداشتند.

فزونی 10 بر 6 حاشیه امنیت خوبی برای کانادا بود و پس از آن با یک پوئن سرویس عجیب دیگر این تیم به امتیاز یازدهم رسید تا لوزانو تقاضای تایم اوت کند. در امتیاز 13 بر 9 بود که شهرام محمودی جانشین غفور شد اما مشکل تیم ایران در دریافت ها پا برجا ماند و در دفاع روی تور نیز تیم کانادا کاملا برتر بود. وقت دوم استراحت فنی این ست 16 بر 10 برای کانادایی ها بود.

تیم ایران در بازگشت به زمین نتوانست بر مشکلاتی که از ابتدای بازی برابر کاندا داشت غلبه کند و 18 بر 11 عقب افتاد. تغییرات در تیم ایران صورت گرفت. قائمی نیز به میدان آمد و موسوی چند پوئن سرویس گرفت تا اندکی فاصله کم گردد. کانادا این ست را به راحتی 25 بر 19 برنده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 440

به "رجحان کانادا برابر ایران در ست دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان کانادا برابر ایران در ست دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید