بورس هفته را چگونه شروع کرد؟ ، شاخص کل سقف تاریخی جدیدی را به ثبت رساند

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، در شروع معاملات بازار سهام روز شنبه 17 خرداد، شاخص کل با رشدی 28 هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و 56 هزارتایی شد تا ضمن ثبت سقف تاریخی جدید به فرایند صعودی هفته گذشته خود ادامه دهد.

بورس هفته را چگونه شروع کرد؟ ، شاخص کل سقف تاریخی جدیدی را به ثبت رساند

جهت دریافت خدمات اجرای زهکشی باغچه پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

در 30 دقیقه ابتدایی معاملات امروز، بیش از 246 هزار معامله در بورس انجام شد که طی آن یک میلیارد و 700 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال داد و ستد شدند. در معاملات فرابورس نیز حجم معاملات بیش از 500 میلیون سهم و ارزش معاملات بیش از 9 هزار میلیارد ریال بود.

شاخص کل در حالی رشدی 30 هزار واحدی را به ثبت رسانده که نمادهای فارس، فولاد و فملی به ترتیب با 2966، 2123 و 1990 واحد بیشترین تاثیر را بر صعود شاخص داشته اند. همچنین نمادهای ذوب، صبا و شگویا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشته اند.

در جریان معاملات امروز بیشتر نمادهای شاخص ساز در محدوده مثبت و نزدیک صف خرید معامله می شوند و نمادهای کوچکتر نیز با تقاضای زیادی روبرو هستند به طوری که به جز گروه محصولات غذایی و آشامیدنی غیر قندی، جو حاکم بر بیشتر گروه های صنعت کاملا مثبت بوده است.

بازار سهام در حالی معاملات خود را پی می گیرد که تمام تحلیلگران بورسی خبرنگاران پیش بینی بازاری صعودی را در این هفته نموده اند. شاخص کل بورس هفته گذشته رشدی 9.5 درصدی را به ثبت رسانده بود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1055

به "بورس هفته را چگونه شروع کرد؟ ، شاخص کل سقف تاریخی جدیدی را به ثبت رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس هفته را چگونه شروع کرد؟ ، شاخص کل سقف تاریخی جدیدی را به ثبت رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید