تبریز میزبان اپراتورها و خبرنگاران کشور ارمنستان

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از سفر تور اپراتورها و خبرنگاران کشور ارمنستان به تبریز در راستای اهداف تبریز 2018 اطلاع داد.

تبریز میزبان اپراتورها و خبرنگاران کشور ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، مرتضی آبدار با اعلام این خبر اضافه نمود: گروهی متشکل از تور اپراتورها، خبرنگاران و مستند سازان مطرح کشور ارمنستان به منظور آشنایی با جاذبه های تاریخی و ظرفیت های گردشگری در راستای ارتقای تعاملات دو سویه به تبریز سفر خواهند کرد.

آبدار وجود بناهای تاریخی، آثار ثبت جهانی، جاذبه های طبیعی، تاریخی، شهری و فرهنگی در آذربایجان شرقی را از پتانسیل های استان برای جذب گردشگر عنوان نموده و بر لزوم برنامه ریزی برای برگزاری تورهای اینفو در راستای تبریز 2018 تأکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش تبلیغات در راستای معرفی مناطق گردشگری استان و تبریز یاد آور شد: به طور قطع آشنایی فعالان گردشگری کشورهای همسایه با جاذبه های گردشگری استان و تبریز در امر برقراری تور از کشورهای یاد شده به مقصد تبریز یاری شایانی خواهد نمود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی توسعه گردشگری و میزبانی شایسته برای تبریز 2018 را نیازمند تبلیغات و معرفی جاذبه های استان دانست.

وی در تشریح این برنامه گفت: این گروه در مدت زمان اقامت دو روزه خود 6 و 7 بهمن ماه از جاذبه های تاریخی تبریز همچون بازار تاریخی تبریز و موزه های شهر بازدید خواهند کرد و نیز نشستی با مدیران صنوف گردشگری استان خواهند داشت که در این نشست زمینه تقویت همکاری و فراهم آوردن زیرساخت ها به منظور تبادل گردشگر بیشتر برای سال 2018 از سوی نمایندگان صنوف گردشگری هر دو کشور آنالیز خواهد شد.

آبدار همچنین خاطر نشان کرد: در ادامه این گروه 20 نفره، با توجه به پتانسیل بالای منطقه آزاد ارس از نظر جاذبه های طبیعی و دارا بودن آثار ثبتی همچون کلیسای سنت استپانوس، از این منطقه نیز بازدید خواهند نمود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی برگزاری این برنامه را گامی مهم در گسترش روابط و افزایش تبادل گردشگر بین دو کشور مطرح نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 856

به "تبریز میزبان اپراتورها و خبرنگاران کشور ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز میزبان اپراتورها و خبرنگاران کشور ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید