ترامپ از تحلیلگر حقوقی فاکس نیوز انتقاد کرد

به گزارش مجله آزات وب، تهران - خبرنگاران - رئیس جمهوری آمریکا گفت، به درخواست آندرو ناپولیتانو قاضی سابق نیوجرسی و تحلیلگر کنونی شبکه خبری فاکس نیوز برای انتصاب در دیوان عالی پاسخ منفی داده و به همین خاطر این تحلیلگر رویکرد خصومت آمیزی را علیه او در پیش گرفته است.

ترامپ از تحلیلگر حقوقی فاکس نیوز انتقاد کرد

به گزارش روز یکشنبه تارنمای هیل، دونالد ترامپ روز گذشته (شنبه) پس از شرکت در گردهمایی تبلیغاتی در شهر گرین بِی، در مجموعه توئیت هایی نوشت: ناپولیتانو با او ملاقات نموده و از او خواسته است وی را در دیوان عالی منصوب و یکی از دوستانش را که او نیز قاضی است، عفو کند.

ترامپ در مقابل انتقاد شدید از ناپولیتانو، از آلن درشوویتز حقوقدان آمریکایی به دلیل تخریب استدلال های حقوقی ناپولیتانو قدردانی کرد و اضافه نمود: از وقتی آندرو به دفتر من آمد و خواست که او را در دیوان عالی منصوب کنم و من به او پاسخ نه دادم، رو به دشمنی آورده است. او همچنین از من خواست دوستش شپرد اسمیت (مجری سابق فاکس نیوز) را ببخشم.

اسمیت مجری برنامه های خبری فاکس نیوز بود که اغلب از کاخ سفید انتقاد می کرد.

هیل نوشت: کاخ سفید از پاسخگویی فوری به درخواست این رسانه برای اظهار نظر درباره زمان دیدار و محاورات ترامپ و مفسر فاکس نیوز و اینکه ناپولیتانو خواهان عفو چه کسی بوده، خودداری کرد.

این رسانه اظهار داشت: ترامپ اغلب اعضا و شخصیت های فاکس نیوز را که متحد خود در دولت تلقی می نماید، می ستاید. درشوویتز یکی از این افراد است که اغلب از ترامپ در تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا دفاع می کرد.

این تحقیقات اکنون سرانجام یافته اما بر اساس گزارش یاهو نیوز، ناپولیتانو به تازگی چنین استدلال کرد که ترامپ در روند اجرای عدالت مانع تراشی نموده است.

وی اظهار داشت که گزارش رابرت مولر مسئول تحقیقات پرنده دخالت روسیه در انتخابات 2016 نشان داد که رئیس جمهوری از بعضی مشاورانش خواسته در روند این تحقیقات مداخله نمایند تا به آن آسیب بزنند.

به گفته ناپولیتانو این اقدام به مصاحبه مانع تراشی در روند اجرای عدالت است و مولر باید رئیس جمهوری را به چنین جنایتی متهم می کرد.

اروپام ** 9158 ** 1071

منبع: ایرنا
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 211

به "ترامپ از تحلیلگر حقوقی فاکس نیوز انتقاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از تحلیلگر حقوقی فاکس نیوز انتقاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید