تصمیم جدید سولسشایر درباره پنالتی زن های منچستریونایتد

به گزارش مجله آزات وب، سرمربی نروژی شیاطین سرخ پس از اتفاقی که در بازی اخیر این تیم در لیگ برتر انگلیس رخ داد، تصمیم جدیدی اتخاذ نموده است.

تصمیم جدید سولسشایر درباره پنالتی زن های منچستریونایتد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه دیلی میل، اولگنار سولسشر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد مارکوس رشفورد مهاجم انگلیسی این تیم را به عنوان پنالتی زن اول شیاطین سرخ معرفی نموده است.

منچستریونایتد در بازی اخیرش در لیگ برتر انگلیس در خانه ولورهمپتون فرصتی خوب برای به ثمر رساندن گل پیروزی بخش از روی نقطه پنالتی داشت که این فرصت ایده آل توسط پل پوگبا به هدر رفت.

این چهارمین پنالتی بود که پوگبا از فصل گذشته تا الان به هدر می داد در حالی که هم تیمی انگلیسی اش تمام پنالتی های خود را به گل تبدیل نموده است. به همین دلیل بحث های مختلفی درباره لزوم تجدید نظر اولگنار سولسشر در معین پنالتی زن های تیم شکل گرفت به خصوص پس از آنکه او در نشست خبری بعد از بازی گفت تصمیم گیری در مورد زدن پنالتی ها را برعهده دو پنالتی زن اصلی تیم گذاشته است.

اکنون گویا رویکرد سولسشر تغییر و او رشفورد را به عنوان پنالتی زن اول تیم معرفی نموده است، کسی که در اولین بازی این فصل شیاطین سرخ در لیگ برتر هم مقابل چلسی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

طبق اعلام نشریه سان، سولسشر برخلاف آرامشی که در نشست خبری پس از بازی هنگام صحبت درباره مسئله پنالتی های تیمش نشان داد، در رختکن با عصبانیت از پوگبا و رشفورد به خاطر اینکه چرا قبل از بازی معین ننموده بودند کدام شان زننده پنالتی ها باشند انتقاد نموده و گفته که از این پس تا زمانی که رشفورد در زمین بازی باشد، او باید پنالتی های تیم را بزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 340

به "تصمیم جدید سولسشایر درباره پنالتی زن های منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم جدید سولسشایر درباره پنالتی زن های منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید