کوشش کانادا برای ترمیم روابط با برزیل در پی افشای جاسوسی از این کشور

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: نخست وزیر کانادا از جاسوسی های دولت خود از کشور برزیل ابراز نگرانی نموده و خواهان سرانجام یافتن این نوع اقدامات شده است.

کوشش کانادا برای ترمیم روابط با برزیل در پی افشای جاسوسی از این کشور

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبانپرنسا لاتینا؛ استافان هارپر، نخست وزیر کانادا روز سه شنبه در مصاحبه ای خبری از جاسوسی های دولت خود از کشور برزیل ابراز نگرانی نموده و خواهان سرانجام یافتن این نوع اقدامات شده است.

نخست وزیر کانادا در ادامه اضافه کرد: از روزی که این خبر افشا شده دولت ما تمام کوشش خود را به کار گرفته است تا با مقامات برزیل بویژه بخش انرژی و معدن این کشور ارتباط برقرار کند.

هارپر همچنین مرکز امنیت ارتباطات کانادا تهدید و خاطر نشان کرد که در صورت تکرار مجدد این اقدامات با واکنش های جدی دولت روبرو خواهد شد.

همچنین دبیر سابق این مرکز به شهروندان کشور خود هشدار داده است تا توجه بیشتری به ارتباطات اینترنتی خود داشته باشند زیرا که این احتمال بسیار بالاست که تمامی آنچه که می خوانند، می نویسند و برای دیگران ارسال می نمایند تحت کنترل و نظارت این مرکز قرار گیرد.

چند روز پیش ادوارد اسنودن، کارمند سابق سازمان امنیت ملی آمریکا اطلاعاتی افشا کرد که نشان می داد مقامات کانادایی به کنترل ارتباطات اینترنتی مقامات برزیلی می پردازند.

افشای این اطلاعات مجدداَ خشم دولت برزیل را برانگیخت و دولت این کشور از مقامات کانادایی خواست تا در این رابطه توضیحاتی مناسب ارائه نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 276

به "کوشش کانادا برای ترمیم روابط با برزیل در پی افشای جاسوسی از این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش کانادا برای ترمیم روابط با برزیل در پی افشای جاسوسی از این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید