تهدید رییس جمهوری چین: بدن جدایی طلبان متلاشی و استخوان هایشان خُرد خواهد شد

به گزارش مجله آزات وب، شی جن پنگ: هر کسی که کوشش کند تا در هر جایی از کشور جدایی و تفرقه ایجاد کند، تمام بدنش مکوششی شده و استخوان هایش خُرد خواهد شد

تهدید رییس جمهوری چین: بدن جدایی طلبان متلاشی و استخوان هایشان خُرد خواهد شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

رییس جمهوری چین تهدید کرد هرگونه کوشش برای تجزیه کشورش با اجساد مکوششی شده و استخوان های خُرد شده، پایان خواهد یافت.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان ترک، شی جن پنگ رییس جمهوری چین این اظهارات را در حاشیه دیدار دیروز خود (یکشنبه) با نخست وزیر نپال مطرح نموده است.

او بدون اشاره مستقیم به تحولات در هنگ کنگ، به کشورهای خارجی تحریک کننده معترضان در هنگ کنگ هم هشدار داد که آب در آسیاب می کویند.

او در تهدیدی آشکار گفت: هر کسی که کوشش کند تا در هر جایی از کشور جدایی و تفرقه ایجاد کند، تمام بدنش مکوششی شده و استخوان هایش خُرد خواهد شد و هر نیروی خارجی که از چنین اقداماتی در راستای ایجاد جدایی و تفرقه کشور حمایت کند، از سوی مردم چین متوهم و خیال پرداز است.

شی جن پنگ به عنوان نخستین رییس جمهوری چین در 22 سال گذشته به نپال سفر نموده است.

دولت چین، ایالات متحده آمریکا را به تحریک جدایی طلبان در هنگ کنگ متهم می نماید. اعتراضات ضدچینی ماه های گذشته در هنگ کنگ از سوی نیروهای امنیتی دولت محلی سرکوب شده اما گزارش هایی از آمادگی نیروهای چینی برای ورود به این شبه جزیره به منظور سرکوب اعتراضات منتشر شده است.

دولت ایالات متحده آمریکا که با چین در یک جنگ تجاری تمام عیار است، از خواسته های معترضان هنگ کنگی حمایت نموده است. آمریکا اخیرا به بهانه سرکوب اقلیت های ساکن در چین، تحریم های مالی علیه 28 شرکت چینی وضع نموده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 476

به "تهدید رییس جمهوری چین: بدن جدایی طلبان متلاشی و استخوان هایشان خُرد خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید رییس جمهوری چین: بدن جدایی طلبان متلاشی و استخوان هایشان خُرد خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید