تهیه بیش از 14 هزار مورد اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کروناویروس

به گزارش مجله آزات وب، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از تهیه بیش از 14 هزار محصول بهداشتی برای پیشگیری از کروناویروس به همت نیکوکاران سلامت استان فارس اطلاع داد.

تهیه بیش از 14 هزار مورد اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کروناویروس

به گزارش ، علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه نیکوکاران سلامت استان فارس از روز های آغازین این بیماری از فرایند مبارزه با این بیماری حمایت کردند، از حجم قابل توجه یاری های خیرین استان فارس در مقابله با کروناویروس اطلاع داد و گفت: این یاری ها به صورت نقدی و غیرنقدی و با هدف تامین احتیاج بیمارستان های درگیر کرونا در استان صورت گرفته است.

او اضافه کرد: از محل یاری های نقدی تا به امروز تجهیزات بیمارستانی از جمله 10 دستگاه تنفس مصنوعی، بیش از 150 هزار ماسک N 95، ملزومات پیشگیرانه شامل لباس های ایزوله، عینک های محافظ برای کادر درمان و لباس و ملحفه بیمارستانی تهیه شده است.

رامجردی، اهدای هدیه به یک هزار نفر از کارکنان و کادر درمان کروناویروس را از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت استان برشمرد که با حمایت نیکوکاران سلامت استان انجام گرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس شماره حساب 240147145 بانک رفاه و شماره کارت 4799-0004-6370-5894 به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس را برای یاری های خیرین و مردم استان در این امر نیک اندیشانه معرفی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1039

به "تهیه بیش از 14 هزار مورد اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کروناویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه بیش از 14 هزار مورد اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کروناویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید