توزیع سه هزار جلد کتاب توسط کانون گیلان در مناطق کم برخوردار

به گزارش مجله آزات وب، مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از توزیع سه هزار جلد کتاب بین بچه ها و نوجوانان در مناطق کم برخوردار استان اطلاع داد.

توزیع سه هزار جلد کتاب توسط کانون گیلان در مناطق کم برخوردار

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا،اسفندیار ضیائی شنبه نهم آذر گفت: این تعداد کتاب از سوی کانون پرورش فکری گیلان در مناسبت های مختلف از جمله در پویش فصل گرم کتاب و هفته کتاب و کتابخوانی سال جاری در بین بچه ها و نوجوانان مناطق محروم استان توزیع شده است.

وی با تشریح اجرای برنامه های مختلف به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و در مدارس و مناطق کم برخودار استان از سوی کانون اضافه نمود: مربیان کانون پرورش فکری در طول سال به ویژه در مناسبت هایی از جمله هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در مدارس از جمله واحدهای آموزشی کم برخوردار و حاشیه ای برای ترغیب و تشویق بچه ها و نوجوانان به خواندن کتاب اقدام می نمایند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان گیلان خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های کتاب محور، معرفی کتاب، کتابخوانی، قصه گویی، مسابقه معرفی شخصیت نویسندگان و فعالان عرصه کتاب، اهدای کتاب و بسته های فرهنگی از برنامه های کانون در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

وی بیان داشت: تشویق و ترغیب بچه ها و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری و افزایش اعتماد به نفس آنها، آشناسازی مخاطبان با ظرفیت ها و توانمندی های مربیان و اعضای کانون از اهداف برگزاری برنامه های کتاب محور در مراکز کانون است.

افزون بر 50 هزار کودک و نوجوان در 31 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

کانون پرورش فکری گیلان دارای چهار کتابخانه پستی، دو مرکز فرهنگی هنری فراگیر، یک کتابخانه سیار شهری و دو کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری با همراهی بچه ها، نوجوانان، خانواده ها و جمعی از مسوولان به اجرای فعالیت های کتاب محور فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی پرداختند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 674

به "توزیع سه هزار جلد کتاب توسط کانون گیلان در مناطق کم برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع سه هزار جلد کتاب توسط کانون گیلان در مناطق کم برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید