توفان دوریان به کانادا رسید، درخواست کمک دولت از ارتش

به گزارش مجله آزات وب، توفان دوریان در ادامه حرکت خود به شرق کانادا رسیده و خسارات گسترده ای را به باور آورده است؛ دولت کانادا قصد دارد از ارتش برای کمک رسانی و بازسازی مناطق آسیب دیده کمک بگیرد.

توفان دوریان به کانادا رسید، درخواست کمک دولت از ارتش

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ توفان دوریان به ایالت نوا اسکوشیا واقع در شرق کانادا رسیده و خسارات عمده ای به هالی فاکس مرکز این ایالت وارد ساخته است؛ توفان دوریان در ادامه جهت خود با درنوردیدن سواحل شرقی کانادا، موجب خسارات گسترده و قطعی برق در مناطقی از این کشور شد.

ورود این توفان به ایالت نوا اسکوشیا کانادا موجب شکسته شدن درختان، آسیب به تأسیسات ساحلی و تخریب سقف منازل و خودرو ها شده است؛ به گفته پایگاه اینترنتی ای پی نیوز بیش از 330هزار نفر از ساکنان ایالت نوا اسکوشیا کانادا در خاموشی به سر می برند.

رالف گودیل وزیر امنیت نیز در حساب شخصی توئیتر خود گفت دولت کانادا قصد دارد از ارتش برای کمک رسانی و بازسازی مناطق آسیب دیده کمک بگیرد؛ مقامات محلی نیز از ساکنان نواحی ساحلی خواسته اند منازل خود را ترک کرده و به مناطق امن پناه ببرند.

این توفان یکشنبه گذشته به سطح پنج، بالاترین سطح قدرت توفان دریایی رسیده بود و به مدت 40 ساعت بر فراز باهاما واقع در شمال کوبا قرار داشت و این کشور جزیره ای را درهم کوبید؛ اکنون با سرعتی معادل 150 کیلومتر بر ساعت به سطح 2 توفند دریایی رسیده و در سواحل شرقی کانادا قرار گرفته است.

مرکز پیش بینی توفان کانادا (CHCP) گفت که انتظار می رود این توفان پس از ایالت نوا اسکوشیا به سمت جزیره پرنس ادوارد حرکت کرده و امروز به نیو فاندلند برسد.

انتهای پیام،

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 413

به "توفان دوریان به کانادا رسید، درخواست کمک دولت از ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توفان دوریان به کانادا رسید، درخواست کمک دولت از ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید