جزئیات جدید از فروش سهام عدالت ، تخلف بانکی در خرید از سهامداران ، فروش سهام به بانک ها با انتخاب روش مستقیم

به گزارش مجله آزات وب، بعضی از مخاطبان خبرنگاران مدعی هستند که تعدادی از شعب بانکی در بعضی از شهرستان های کشور اقدام به خرید وکالتی سهام عدالت با دریافت مدارک و اثر انگشت از سهامداران نموده اند. آیا فروش سهام عدالت به وسیله بانک ها شروع شده است؟

جزئیات جدید از فروش سهام عدالت ، تخلف بانکی در خرید از سهامداران ، فروش سهام به بانک ها با انتخاب روش مستقیم

موضوع فروش وکالتی سهام عدالت از چهارشنبه گذشته مطرح شده است.

در جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت، به منظور تسهیل در فرآیند آسان سازی شیوه واگذاری برای سهامداران، مقرر شد طبق برنامه اعلامی سازمان خصوصی سازی، صاحبان سهام با انتخاب یکی از بانک ها و مراجعه به آن ضمن ارائه وکالت نامه فروش بتوانند در موعد اعلام شده پول برداشت نمایند.

اما طبق اعلام سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت به خبرنگاران، فروش وکالتی سهام عدالت به بانک ها را تا تصویب چارچوب های آن در شورای عالی بورس ممنوع اعلام نمود.

حسن علائی، معاون سازمان خصوصی سازی در این خصوص به خبرنگاران گفت: اقدام شعب بانکی در مورد سهام عدالت غیرقانونی است.

وی اضافه کرد: قرار است با عاملیت بانک ها، سهامدارانی که روش آزادسازی مستقیم را انتخاب می نمایند بتوانند درصدی از پرتفوی سهام عدالت خود را در بورس با عاملیت بانک ها بفروشند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1131

به "جزئیات جدید از فروش سهام عدالت ، تخلف بانکی در خرید از سهامداران ، فروش سهام به بانک ها با انتخاب روش مستقیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدید از فروش سهام عدالت ، تخلف بانکی در خرید از سهامداران ، فروش سهام به بانک ها با انتخاب روش مستقیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید