جزئیات سفر رئیس جمهور به مازندران اعلام شد

به گزارش مجله آزات وب، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در استان مازندران جزئیات سفر رئیس جمهور و بعضی اعضای هیئت دولت به استان را تشریح کرد.

جزئیات سفر رئیس جمهور به مازندران اعلام شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا 5 روزه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

علیرضا یونسی رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ساری، گفت: رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت ساعت 9 صبح فردا سه شنبه مصادف به ولادت نخستین امام شیعیان به وسیله فرودگاه بین المللی دشت ناز وارد ساری مرکز استان مازندران می گردد.

وی اضافه نمود: پس از برگزاری مراسم بدرقه رسمی از سوی مسئولان ارشد استانی رئیس جمهوری جهت افتتاح طرح های بزرگ مالی به بندر امیرآباد بهشهر عزیمت خواهند کرد.

یونسی بیان نمود: افتتاح طرح های مالی بندر امیرآباد و ملاقات با نخبگان استان به عنوان برنامه های رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در ساری خواهد بود.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت: رئیس جمهور پس از این برنامه ها راهی چالوس شده و سالن ورزشی بزرگ شهرستان چالوس را افتتاح می نماید.

یونسی گفت: انتها بخش سفر رئیس جمهور ملاقات با مردم غرب استان در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در چالوس است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر استقبال مردم از رئیس جمهوری در سفر به استان اضافه نمود: همزمان با سفر هیئت دولت تدبیر و امید به استان مازندران بیش از سه هزار میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح و شروع می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 782

به "جزئیات سفر رئیس جمهور به مازندران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات سفر رئیس جمهور به مازندران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید