جولان آزادکاران جوان در غیاب بزرگان، نقطه اوج ما المپیک 2024 است

به گزارش مجله آزات وب، مسعود مصطفی جوکار با مثبت ارزیابی کردن سطح پیکارهای انتخابی جام تختی به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بسیاری از آزادکاران باتجربه وعنواندار کشتی به دلیل داشتن مجوز جام تختی، در رقابتهای انتخابی این جام حضور نداشتند، فرصت بزرگی برای جوانان مهیا شد تا در غیاب بزرگان جولان دهند.

جولان آزادکاران جوان در غیاب بزرگان، نقطه اوج ما المپیک 2024 است

از وبلاگ شارژر دیدن فرمایید.

وی توضیح داد: به جز معدود آزادکاران باتجربه، ما شاهد تاخت و تاز آزادکاران جوان و باانگیزه ای بودیم که ثابت کردند کشتی آزاد تمام شده نیست و می توان به روزهای درخشان آینده امیدوار بود. البته این جوانان احتیاج به حمایت و برنامه ریزی دارند که مطمئن هستم با درایت و کوشش فدراسیون کشتی می توان به این مساله امیدوار بود.

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن اضافه کرد: با وجود حضور چنین کشتی گیران جوان و آینده داری باید به این واقعیت اذعان داشت که کشتی برای شکوفایی و درخشش احتیاج به یک بازه زمانی 3 تا 4 ساله دارد. مطمئن باشید ما می توانیم در این مدت به نتایج مطلوبی برسیم و پتانسیل های موجود را بارور کنیم. بدین ترتیب می توان به جرات گفت نقطه اوج کشتی ما به شرط حمایت و برنامه ریزی، المپیک 2024 است و ما در آن موقع حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

جوکار با اشاره به نقش مدیرفنی تیم های ملی کشتی آزاد در بهبود شرایط نیز گفت: محسن کاوه ثابت نموده هر زمان که در کشتی بوده یا نبوده برای رشد و اعتلای این رشته با تمام وجود کوشش نموده است. کاوه در سالهایی هم که در سطوح ملی فعالیت نداشت با تمام توان در باشگاه مشغول سازندگی و خدمت به کشتی بود. حالا هم که خوشبختانه به عنوان مدیر فنی در حال فعالیت است و از هیچ کوششی برای رسیدن به اهداف بزرگ کشتی دریغ نمی کند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خاتمه گفت: خوشبختانه مدتی است شور و حال و هیجان به کشتی بازگشته و مطمئنم با در اختیار داشتن زمان و امکانات لازم می توان به نتایج طلایی و درخشانی در رقابتهای جهانی و المپیک دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 704

به "جولان آزادکاران جوان در غیاب بزرگان، نقطه اوج ما المپیک 2024 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان آزادکاران جوان در غیاب بزرگان، نقطه اوج ما المپیک 2024 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید