حزب الله عراق: سیا در عملیات جنایت آمیز الرضوانیه دست داشته است

به گزارش مجله آزات وب، حزب الله عراق در بیانیه ای خواهان تشکیل کمیته مشترک بین حشد شعبی و وزارت کشور برای تحقیق و آنالیز حمله راکتی روز دوشنبه به منطقه مسکونی در الرضوانیه بغداد شد.

حزب الله عراق: سیا در عملیات جنایت آمیز الرضوانیه دست داشته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المیادین، حزب الله عراق دیشب در بیانیه ای خاطرنشان کرد که در عملیات جنایت آمیز در الرضوانیه، رد پای سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) دیده می گردد و استناد و شواهد علمی زیادی این مساله را تایید می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گردان های حزب الله عراق تاکید نمود که برای تحقیق و آنالیز حمله راکتی به منطقه مسکونی در الرضوانیه، باید کمیته مشترک بین حشد شعبی و وزارت کشور برگزار گردد.

در حمله راکتی روز دوشنبه به منزلی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد، 5 نفر کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند که این اقدام محکومیت شخصیت های سیاسی عراقی را به همراه داشته است.

منابع امنیتی عراق گفتند که این حمله راکتی از غرب بغداد انجام شده و به منزلی در منطقه الرضوانیه نزدیک فرودگاه اصابت نموده است.

این حمله که در جریان آن غیرنظامیان عراقی هدف قرار گرفتند محکومیت شخصیت های سیاسی عراق از جمله سید عمار حکیم، نوری المالکی و مصطفی الکاظمی را به همراه داشته است و به شدت آن را محکوم کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1351

به "حزب الله عراق: سیا در عملیات جنایت آمیز الرضوانیه دست داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب الله عراق: سیا در عملیات جنایت آمیز الرضوانیه دست داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید