حضور تیم مولتی کافه مشهد در رقابت های لیگ یک بسکتبال بانوان

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی از حضور تیم بانوان مولتی کافه مشهد در رقابت های لیگ یک بسکتبال بانوان کشور خبر داد.

حضور تیم مولتی کافه مشهد در رقابت های لیگ یک بسکتبال بانوان

مجید ولی پور در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص شرایط نمایندگان بسکتبال بانوان و کناره گیری آن ها از لیگ برتر اظهار کرد: در فصل پیش تیم مولتی کافه با بازیکنان عمدتا غیربومی و با میانگین سنی بالا در لیگ برتر حضور داشت اما امسال تصمیم بر این شد که این تیم در لیگ دسته یک حضور یابد. پارسال ایراداتی به هیات بسکتبال استان گرفته شد که چرا 2 تیم در لیگ برتر بسکتبال بانوان داریم اما هیچکدام از آن ها در حد و مقدار های لیگ نیستند.

وی افزود: هزینه جذب بازیکنان خوب و باکیفیت غیربومی بسیار بالاست و از طرفی بازیکنان جوان استان هم هنوز آماده حضور در رقابت های لیگ برتر نیستند؛ به همین دلیل مسئولان تیم مولتی کافه پس از صحبت هایی که انجام شد، تصمیم گرفتند به طور اصولی و با بازیکنان جوان و بومی در لیگ یک حضور یابند و آرام آرام با هدف لیگ برتری شدن، به فعالیت خود ادامه دهند.

رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: واکنشی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به کناره گیری تیم سینام صورت نگرفت. فعلا فقط تیم مولتی کافه در لیگ یک بسکتبال بانوان کشور حاضر خواهد بود. همچنین قرار است کاپیتان فصل گذشته سینام به نام سرمربی نو مولتی کافه هدایت این تیم را در لیگ یک برعهده بگیرد.

ولی پور در خصوص قهرمانی تیم دختران استان در رقابت های مهارت های فردی توضیح داد: در مسابقات مهارت های فردی دختران زیر 15 سال کشور که به میزبانی خانه بسکتبال مجموعه ورزشی سجاد برگزار گشت، توانستیم مقام نخست را کسب کنیم. در پی آن سه بازیکن از تیم استان به اردوی تیم ملی مهارت های فردی دعوت شدند.

وی گفت: برگزاری کلاس مربیگری درجه سه، کلینیک دانش افزایی مربیان در کاشمر و مسابقات سه به سه پیشکسوتان در قوچان از جمله برنامه هایی بود که به دلیل اوج گیری بیماری کرونا لغو شد؛ البته قرار است با بهبود شرایط برگزاری این برنامه ها را در اولویت قرار دهیم. همچنین طی این مدت وبینار آنلاین داوران بسکتبال خراسان رضوی در بخش بانوان و آقایان و با هدف ارتقای سطح دانش داوران فعال در مسابقات برگزار گشت.

انتهای پیان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1910

به "حضور تیم مولتی کافه مشهد در رقابت های لیگ یک بسکتبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم مولتی کافه مشهد در رقابت های لیگ یک بسکتبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید