حوادث رانندگی امروز در جهرم 2 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت

به گزارش مجله آزات وب، مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم از دو فوتی و سه مصدوم در حوادث رانندگی بامداد جمعه در جهرم خبر داد.

حوادث رانندگی امروز در جهرم 2 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری مهر، محسن عشایری، پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: در پی تماس شهروندان در ساعت 0:05 بامداد امروز (جمعه) با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر انحراف یک دستگاه سواری پژو پارس و برخورد آن به بلوک های بلوار رهبری، اکیپ های عملیاتی این سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم بیان نمود: آتش نشانان پس از حضور در محل، ضمن ایمن سازی جاده و محل حادثه با انجام عملیات اختصاصی و با استفاده از تجهیزات ویژه افراد محبوس شده در خودرو را آزاد کردند و به پرسنل اورژانس تحویل دادند.

مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم نیز گفت: در واژگونی پژو پارس در حیدر آباد روبروی کوچه 29 در ساعت 00:05 دقیقه بامداد امروز، پرسنل اورژانس اقدام به احیای قلبی برای جوان 25 ساله کردند اما متأسفانه بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

رحمانیان ادامه داد: سه مصدوم این حادثه نیز ضمن اقدامات درمانی مناسب با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان پیمانیه منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم افزود: در حادثه مرگبار دیگر، در پی واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت (به دلیل نامعلوم) در حدود ساعت 30 دقیقه بامداد در جاده روستایی کرفت به شاغون، جوانی با حدود 25 سال سن، فوت شد.

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1435

به "حوادث رانندگی امروز در جهرم 2 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوادث رانندگی امروز در جهرم 2 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید