خبرنگاران آمریکا درباره موج احتمالی کرونا در این کشور هشدار داد

به گزارش مجله آزات وب، تهران - خبرنگاران - مرکز کنترل بیماری های آمریکا به مردم این کشور هشدار داد که برای موج احتمالی کرونا آماده باشند.

خبرنگاران آمریکا درباره موج احتمالی کرونا در این کشور هشدار داد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات نحوه تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا سه شنبه شب هشدار داد که مردم این کشور آماده موج احتمالی شیوع کرونا باشند.

دکتر نانسی موسونیر مدیر مرکز ملی بیماری های ایمنی و تنفسی آمریکا با بیان اینکه موضوع احتمال شیوع بیماری کرونا در این کشور مطرح نیست بلکه زمان آن است، تاکید نمود که مقام های بهداشتی آمریکا درباره شدت این شیوع اطلاعی ندارند و مردم باید آمادگی اخلالی جدی در زندگی خود باشند.

مقام های سازمان دنیای بهداشت هشدار داده اند که دنیا آماده جهشی در آلودگی نیست و بسیاری از کشورها ممکن است با کمبود منابع پزشکی روبرو شوند.

به گزارش خبرنگاران، کاخ سفید روز دوشنبه اعلام نمود که دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از کنگره خواسته است بودجه مکمل 2.5 میلیارد دلاری را برای مقابله با گسترش سریع ویروس کرونا از جمله بیش از یک میلیون دلار برای تهیه واکسن تصویب کند.

نانسی پلوسی رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به این درخواست کاخ سفید گفت: درخواست ترامپ از کنگره برای اختصاص 2.5 میلیارد دلار بودجه مکمل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا کاملا ناکافی و دیرهنگام است.

پلوسی تاکید نمود که مجلس نمایندگان آمریکا به سرعت یک بسته بودجه راهبردی و قوی را ارائه خواهد داد که کاملا احتیاج این بحران سلامت عمومی را با توجه به مقیاس و جدیت آن مرتفع خواهد نمود.

در حالی که گزارش ها از درخواست افزایش بودجه برای مقابله با این ویروس حکایت دارد، ترامپ مدعی است که شرایط در ایالات متحده درخصوص کرونا کاملا تحت کنترل است.

بازار سهام آمریکا روز دوشنبه در حالی شروع به کار کرد که نگرانی ناشی از گسترش کوید-19 (ویروس کرونا) باعث سقوط ارزش سهام این بازار شد.

شاخص صعنتی سهام داو جونز در روز دوشنبه 2.86 درصد کاهش یافت و منجر به از دست دادن 830 واحد ارزش آن شد.

شاخص اس اند پی 500 هم 2.82 درصد معادل 90 واحد، سقوط ارزش داشت و نمودار بازار بورس نزدک هم 3.32 درصد معادل 314 واحد رو به پایین حرکت کرد.

تا به امروز در آمریکا 53 مورد ابتلا به بیماری جدید کرونا تایید شده و مقام های این کشور اعلام نموده اند که 6 نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 927

به "خبرنگاران آمریکا درباره موج احتمالی کرونا در این کشور هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمریکا درباره موج احتمالی کرونا در این کشور هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید