خبرنگاران انفجار گاز در همدان 2 کشته بر جا گذاشت

به گزارش مجله آزات وب، همدان- خبرنگاران - مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: نشت گاز سماور در منزل مسکونی واقع در شهر لالجین از توابع شهرستان بهار موجب انفجار و سوختگی یک زن و مرد و مرگ آنها شد.

خبرنگاران انفجار گاز در همدان 2 کشته بر جا گذاشت

ارتین کمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مجروحان این انفجار بعد از بروز این حادثه به بیمارستان بعثت منتقل شدند که ابتدا زن 80 ساله به علت شدت جراحت و سوختگی شدید جان خود را از دست داد و سپس همسرش جان باخت.

وی یادآوری کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان مرداد امسال 13 نفر شامل سه زن و 10 مرد در اثر سوختگی جان خود را از دست دادند که این آمار در مدت مشابه سال قبل هشت نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با تاکید بر اینکه با آغاز فصل پاییز و استفاده از وسایل گرما زا رعایت نکات ایمنی مورد تاکید است گفت: بخاری های غیر استاندارد، نبود سیستم هشدار در منازل و برخی محیط های کاری، نشت گاز و برخی دیگر از بی مبالاتی ها موجب بروز انفجارهای ناگهانی و حوادث تلخ و ناگوار می شود.

کمالی ادامه داد: شایعترین علت سوختگی در همدان انفجار گاز و شعله بوده و دیگر عوامل نظیر سوختگی های شیمیایی، نظیر سوختگی با اسید و قلیا، سوختگی های الکتریکی و سوختگی تماسی با جسم داغ در رتبه های بعدی قرار دارند.

سال گذشته 20 تن شامل هشت زن و 12 مرد در استان همدان به علت جراحات ناشی از سوختگی جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1358

به "خبرنگاران انفجار گاز در همدان 2 کشته بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انفجار گاز در همدان 2 کشته بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید