خبرنگاران تحرکات ضد روسی آمریکا در گفت وگو با فرانسه و آلمان

به گزارش مجله آزات وب، نیویورک- خبرنگاران- وزیر خارجه آمریکا در گفت وگوی تلفنی با همتایان فرانسوی و آلمانی خود درباره اعزام نیروهای نظامی روسیه به مرز اوکراین گفتگو کرد.

خبرنگاران تحرکات ضد روسی آمریکا در گفت وگو با فرانسه و آلمان

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز آدینه اظهار کرد: آنتونی بلینکن در تماس با ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه، حمایت بی دریغ خود از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین را تأیید کرد.

وی اضافه نمود: آنها درباره لزوم سرانجام دادن به سخنان خطرناک و غیرمسئولانه روسیه، تجمع نظامی آن در کریمه و مرزهای اوکراین و تحریکات یکجانبه روسیه در امتداد خط تماس در شرق اوکراین گفت وگو کردند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: آنها همچنین در خصوص تمایل مشترک برای دیدن اصلاحات اساسی برای منافع مشترک مردم لبنان توسط رهبران آن هم بحث کردند.

آلمان

پرایس همچنین درباره تماس بلینکن با هایکو ماس وزیر خارجه آلمان هم با تکرار مواضع مشابه درباره اوکراین، اظهار کرد: دو طرف خواهان توقف فوری افزایش حضور نظامی و اظهارات ملتهب کننده شدند.

وی اضافه نمود: وزیران خارجه آمریکا و آلمان همچنین در خصوص چین و افغانستان گفت وگو کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1680

به "خبرنگاران تحرکات ضد روسی آمریکا در گفت وگو با فرانسه و آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تحرکات ضد روسی آمریکا در گفت وگو با فرانسه و آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید