خبرنگاران توقف در پارک جنگلی و عرصه رودخانه های سبزوار ممنوع شد

به گزارش مجله آزات وب، سبزوار- خبرنگاران- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، توقف در پارک جنگلی و عرصه رودخانه ها و اراضی ملی این شهرستان در روز طبیعت ممنوع است.

خبرنگاران توقف در پارک جنگلی و عرصه رودخانه های سبزوار ممنوع شد

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

عباسعلی کیانی فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: براساس مصوبه سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هرگونه تردد و اتراق در پارک جنگلی استیر، حوالی بندهای خاکی، رودخانه های فصلی و دائمی، مراتع و اراضی ملی سبزوار تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی ادامه داد: با شهروندانی که از این مصوبه تخطی نمایند توسط ماموران یگان حفاظت این اداره و با همکاری مراجع انتظامی و قضایی برخورد می گردد.

وی گفت: سامانه 1504 یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی فعال است و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرصه منابع طبیعی به وسیله این سامانه اطلاع رسانی نمایند.

شهرستان سبزوار 800 هزار هکتار عرصه و منابع طبیعی دارد که برای 750 هزار هکتار آن سند مالکیت به نام دولت صادر شده است.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 887

به "خبرنگاران توقف در پارک جنگلی و عرصه رودخانه های سبزوار ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توقف در پارک جنگلی و عرصه رودخانه های سبزوار ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید