خبرنگاران سه واحد مسافرخانه غیرمجاز در کرمانشاه پلمب شد

به گزارش مجله آزات وب، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، از پلمب سه واحد غیرمجاز که اقدام به پذیرش مسافر می کردند، اطلاع داد.

خبرنگاران سه واحد مسافرخانه غیرمجاز در کرمانشاه پلمب شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

علی صابر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و در راستای اجرای دستور قضایی امروز (شنبه 6 اردیبهشت)، به همراه کارشناس نظارت گردشگری این اداره کل، اجرائیات شهرداری، اداره نظارت بر اماکن عمومی و انتظامی کلانتری 19 طاقبستان سه واحد خانه مسافر غیرمجاز در محله طاقبستان پلمب و عوامل مرتکبین جرم به دادسرای دادگستری کرمانشاه معرفی شدند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه در ادامه از 2 هزار و 100 بازدید از تاسیسات گردشگری سطح استان با هدف آنالیز فرایند اجرای دستورالعمل پیشگیری از ویروس کرونا اطلاع داد.

او اضافه نمود: نتیجه این تعداد بازدیدها، پلمب یک واحد هتل، 9 خانه مسافر و اخطار و تذکر به 125 واحد و همچنین آنالیز 9 مورد از شکایات در سامانه نظارت خدمات سفر پاسخ که منجر به رضایت مسافران شد.

این مسوول در ادامه گفت: استان کرمانشاه دارای 27 واحد هتل، 3 واحد هتل آپارتمان، 19 واحد مهمانپذیر، 15 واحد مجتمع گردشگری، 7 واحد پذیرایی بین راهی منفرد، 32 واحد پذیرایی بین راهی، هفت واحد سفره خانه سنتی، 54 واحد خانه مسافر مجاز، یک شرکت خانه مسافر، 73 دفتر خدمات مسافرتی، چهار آکادمی گردشگری و 26 واحد اقامتگاه بوم گردی است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: تا به امروز 89 هزار و 328 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 76 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 5650 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن اعلام کرد: از دیروز تا امروز -6 اردیبهشت 1399- و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1134 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 89 هزار و 328 نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 76 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 5650 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 975

به "خبرنگاران سه واحد مسافرخانه غیرمجاز در کرمانشاه پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه واحد مسافرخانه غیرمجاز در کرمانشاه پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید