خبرنگاران شمسایی: تشکیل تیم ملی ب زیر نظر سرمربی تیم ملی فوتسال باشد

به گزارش مجله آزات وب، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت فوتسال گفت: همانطور که در همه جهان تیم ملی ب زیر نظر سرمربی تیم اصلی است، تشکیل این تیم در ایران هم باید زیر نظر سرمربی تیم ملی فوتسال باشد.

خبرنگاران شمسایی: تشکیل تیم ملی ب زیر نظر سرمربی تیم ملی فوتسال باشد

امیر شمسایی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تشکیل تیم ملی فوتسال ب، گفت: در چندین سال گذشته، بارها به مسئولین گفتم که فوتسال ایران باید 3 تیم داشته باشد چرا که ما استعدادهای زیادی داریم و باید آنها را در 3 تیم داشته باشیم و هر وقت احتیاج شد از این بازیکنان در تیم ملی اصلی استفاده کنیم و به علاوه اینکه به این شکل رقابت بین بازیکنان برای رسیدن به تیم اصلی زیاد می گردد و کیفیت تیم ملی بالا می رود.

وی ادامه داد: موضوع تشکیل تیم ب باید به طور کامل زیر نظر سرمربی تیم اصلی باشد، همانطور که در همه جای جهان به همین شکل است. تیم ب قرار است به تیم اصلی یاری کند پس به طور حتم سرمربی تیم ملی فوتسال باید از تشکیل و اداره آن اطلاع کامل داشته باشد.

پیشکسوت فوتسال، توضیح داد: اگر عدالت باشد هر چیزی سر جای خود قرار می گیرد و کارها درست پیش می رود؛ در ورزش ما هم همین طور است، اگر هر کسی سر جای خودش باشد می تواند کار را به درستی پیش ببرد و اگر اینگونه نباشد همه چیز به هم می ریزد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1043

به "خبرنگاران شمسایی: تشکیل تیم ملی ب زیر نظر سرمربی تیم ملی فوتسال باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمسایی: تشکیل تیم ملی ب زیر نظر سرمربی تیم ملی فوتسال باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید