خبرنگاران شهرآورد مرسی ساید رکورد بیشترین بیننده تلویزیونی تاریخ لیگ جزیره را شکست

به گزارش مجله آزات وب، تهران- خبرنگاران- شهرآورد روز گذشته (یکشنبه) مرسی ساید مابین اورتون و لیورپول، پربیننده ترین ملاقات تلویزیونی بریتانیا در تاریخ لیگ جزیره لقب گرفت.

خبرنگاران شهرآورد مرسی ساید رکورد بیشترین بیننده تلویزیونی تاریخ لیگ جزیره را شکست

براساس آمار و ارقام، به طور میانگین پنج میلیون نفر به وسیله شبکه های اسکای تساوی بدون گل اورتون برابر لیورپول را تماشا کردند؛ ملاقاتی که به دلیل پاندمی ویروس کرونا در استادیوم خالی از تماشاگر گودیسون پارک برگزار گردید.

شبکه اسکای که مالکیت آن را کامکست در اختیار دارد، اعلام نمود که بالاترین تعداد مخاطب تلویزیونی این شبکه برای تماشای این ملاقات، 5.5 میلیون نفر بوده است؛ ملاقاتی که در نهایت اختلاف قرمزهای آنفیلد را با نزدیک ترین تعقیب نماینده در صدر جدول لیگ جزیره به 23 امتیاز افزایش داد.

دولت بریتانیا از شبکه اسکای خواسته است تا به دلیل اینکه طرفداران نمی توانند در منازل یکدیگر یا کافه ها جمع شده و بازی ها را با هم تماشا نمایند، تعدادی از ملاقاتهای لیگ جزیر را به طور رایگان پخش کند.

رکورد قبلی بیشترین مخاطب تلویزیونی یک ملاقات لیگ برتر جزیره در انگلستان با 4.4 میلیون بیننده به ملاقات تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد در سال 2012 تعلق داشت؛ ملاقاتی که در نهایت با پیروزی یک بر صفر سیتیزن ها به اتمام رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1195

به "خبرنگاران شهرآورد مرسی ساید رکورد بیشترین بیننده تلویزیونی تاریخ لیگ جزیره را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرآورد مرسی ساید رکورد بیشترین بیننده تلویزیونی تاریخ لیگ جزیره را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید