خبرنگاران ضدعفونی خیابان ها و اماکن تفریحی خرمشهر شبانه روز ادامه دارد

به گزارش مجله آزات وب، آبادان - خبرنگاران - شهردار خرمشهر با اشاره به اجرای عملیات ضد عفونی بازار ، معابر ، خیابان ها و اماکن پرتردد تفریحی این شهر علیه بیماری کرونا گفت: ضد عفونی خیابان ها و اماکن پرتردد خرمشهر شبانه روز ادامه دارد.

خبرنگاران ضدعفونی خیابان ها و اماکن تفریحی خرمشهر شبانه روز ادامه دارد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

داود دارابی شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام مبلمان شهری، وسایل بازی و جایگاه های پارکها و جایگاه های پیاده روها، نرده های پل دنیا آرا و پل آزادی همچنین نرده های جاده ساحلی خرمشهر ضد عفونی شده است.

وی به ضدعفونی کردن 15 دستگاه مینی بوس ، هشت دستگاه اتوبوس و ایستگاه های تاکسی و اتوبوس در سطح خرمشهر اشاره نمود و گفت:تاکسی های خرمشهر هر شب ساعت 23 ضدعفونی و این اقدام هر 24 ساعت یک بار انجام می گردد.

شهردار خرمشهر اضافه کرد:ضدعفونی سطح شهر از طریق وسایل دستی و ماشین آلات آتش نشانی و دستگاه مه پاش در حال اجرا است.

دارابی اضافه کرد: تمام ظرفیت مجموعه خدمات رسانی شهرداری خرمشهر برای شست وشو و ضدعفوی خیابان ها و پیاده روها به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 2 مخزن یکهزار لیتری مواد ضدعفونی توسط شهرداری خرمشهر آماده شده، گفت: با حمایت فرمانداری با واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی هماهنگ شده و مواد ضدعفونی کننده مورد احتیاج به روش استاندارد در اختیار شهرداری خرمشهر قرار داده می گردد.

دارابی توضیح داد: علاوه بر اقدامات اجرا شده برای ضد عفونی معابر شهری ، با نصب بنر و پلاکارد در اماکن پرتردد و ورودی شهر خرمشهر آموزش های لازم در رابطه با رعایت بهداشت فردی نیز به شهروندان ارائه شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 801

به "خبرنگاران ضدعفونی خیابان ها و اماکن تفریحی خرمشهر شبانه روز ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضدعفونی خیابان ها و اماکن تفریحی خرمشهر شبانه روز ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید