خبرنگاران فرماندار: گناوه کم ترین مدرسه فرسوده را در استان بوشهر دارد

به گزارش مجله آزات وب، گناوه - خبرنگاران - فرماندار گناوه گفت: این شهرستان کم ترین آمار مدارس فرسوده را در بین شهرستان های استان بوشهر دارا است.

خبرنگاران فرماندار: گناوه کم ترین مدرسه فرسوده را در استان بوشهر دارد

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های استان بوشهر در اردوگاه شهدای دانش آموزی این شهرستان اضافه کرد: به برکت نظام و دولت و خیرین شهرستان در زمینه توسعه فضاهای آموزشی خدمات و تلاش های زیادی صورت گرفته است.

وی اظهارکرد: در توزیع امکانات و توسعه فضاهای آموزشی در بین مدارس شهرستان عدالت و توزان رعایت و در این زمینه به حاشیه های شهر بصورت یکسان و برابر توجه شده است.

مهرجو گفت: خیران این شهرستان در کارهای عام المنفعه منشا خدمات زیادی از جمله در عرصه آموزشی بوده اند و هم اینک سه مدرسه خیرساز در این شهرستان در دست اجرا است.

رئیس شورای آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: باتوجه به اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی دشمن و بیماری کرونا واقع شده است، خدمات دهی عمومی و فعالیت های عمرانی محرک توسعه و پیشرفت تعطیل نشده و جریان دارد.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه نظام و دولت در جنگ شدید اقتصادی، بدون وقفه در حال ارایه خدمات رسانی عمومی است، رسانه های بیگانه با هدف ناامید کردن مردم و عده ای در داخل کشور با سیاه نمایی در میدان دشمن بازی و ضعف و ناتوانی مدیران را مطرح می کنند که با حجم زیاد خدمات و اقدامات صورت گرفته مغایرت دارد و قابل قبول نیست.

فرماندار گناوه گفت: آموزش و پرورش گناوه و ریگ در کنار موفقیت های چشمگیر در حوزه کاری خود، در شرایط کرونایی تلاش و زحمات و کمک های زیادی را متقبل شدند.

وی اظهارکرد: برگزاری جلسات هم اندیشی آثار و دستاوردهای خوبی درپی خواهد داشت که امیدواریم در این نشست شاهد آن باشیم.

مهرجو از مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان بوشهر خواست تا عملکرد و موفقیت های صورت گرفته در حوزه های کاری خود را برای مردم بخوبی اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: باتوجه به ارتباط و تعامل خوبی که بین مجموعه مدیران و شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه از جمله با فرماندار وجود دارد، این منطقه با کم ترین مسائل در حوزه آموزشی روبرو است.

علیمراد کرمی اضافه کرد: رفتار مناسب در خور شان در شهرستان گناوه ما را برآن می دارد که بتوانیم در شهرستان های دیگر استان فرایند تعاملات را پیگیری کنیم تا بتوانیم باعث پیشرفت بیش از پیش آموزش و پرورش باشیم.

وی گفت: امسال یک اتفاق بسیار خوب که در آموزش و پرورش با همکاری معلمان تلاشگر، دانش آموزان و مدیران مدارس صورت گرفت، ارتقای چهار پله ای استان کنکور سراسری از رتبه 15 کشوری به 11 کشوری بوده است.

وی اظهارکرد: ارتقای میانگین نمره های امتحانات نهایی دانش آموزان از دیگر موفقیت های این استان است که در مقایسه با کشور 46 صدم رشد داشته و این درحالی است که این رشد در کشور 7 صدم بوده است.

مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: این شهرستان دارای 130 مدرسه با جمعیت دانش آموزی 18 هزار و 800 نفر و 58 پیش دبستانی و 42 مدرسه غیردولتی است.

اسکندر احمدی اضافه کرد: دانش آموزان غیردولتی این شهرستان سه هزار و 840 نفر است.

وی اظهارکرد: آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی جاری به رغم شرایط کرونایی، به موفقیت های چشمگیری در عرصه های مختلف به همت معلمان، مدیران و دانش آموزان نایل شده است.

مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: در ایام کرونایی هزینه خرید کتاب درسی 850 دانش آموز نیازمند تامین و 155 دستگاه تبلت توسط این اداره به آنان اهدا شد.

وی یادآورشد: قبولی 190 دانش آموز در کنکور سراسری به دانشگاه های دولتی بخشی دیگر از موفقیت های امسال شهرستان گناوه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1548

به "خبرنگاران فرماندار: گناوه کم ترین مدرسه فرسوده را در استان بوشهر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: گناوه کم ترین مدرسه فرسوده را در استان بوشهر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید