خبرنگاران هفت دانشجوی علوم پزشکی خراسان شمالی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش مجله آزات وب، بجنورد- خبرنگاران- هفت تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به دلیل ابتلا به بیماری کووید 19 در خوابگاه این دانشگاه قرنطینه شده اند.

خبرنگاران هفت دانشجوی علوم پزشکی خراسان شمالی به کرونا مبتلا شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با تایید ضمنی ابتلای دانشجویان علوم پزشکی به ویروس کرونا، از ذکر شمار این مبتلا خودداری کرد و گفت: دانشجویان پس از طی مراحل درمان، اکنون حال مساعدی دارند و به منظور بهبود کامل در قرنطینه هستند.

دکتر سیداحمد هاشمی اضافه کرد: اکنون یک طبقه از خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی در اختیار دانشجویان مبتلا به کرونا قرار گرفته است و از تمام کسانی که با این دانشجویان در ارتباط بوده اند تست کرونا گرفته شده است.

وی با بیان اینکه حضور در قرنطینه خوابگاه برای دانشجویان اختیاری است، گفت: دانشجویان مبتلا به کرونا با تمایل و برای حفظ سلامت خانواده خود در خوابگاه حضور یافته اند.

دکتر هاشمی با اشاره به پرخطر بودن شغل پرستاری، دندانپزشکی و پزشکی، بیان داشت: امکان برگزاری کلاس های عملی این دروس به صورت مجازی وجود ندارد و به همین خاطر تعدادی از دانشجویان برای عقب نیفتادن از دروس به دانشگاه مراجعه نموده اند؛ با این حال دانشگاه آمادگی دارد تا به دانشجویان مرخصی بدون احتساب سنوات، بدهد.

29 هزار دانشجو در خراسان شمالی و 2 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تحصیل می نمایند.

این استان از ابتدای مردادماه سال جاری در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته که این شرایط علیرغم گذشت بیش از 2 ماه همچنان پایدار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1357

به "خبرنگاران هفت دانشجوی علوم پزشکی خراسان شمالی به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفت دانشجوی علوم پزشکی خراسان شمالی به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید