خبرنگاران 101 فقره استاندارد ملی در استان سمنان تدوین و بازنگری شد

به گزارش مجله آزات وب، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: 101 فقره استاندارد ملی سال 98 توسط کارشناسان این حوزه در استان مورد تدوین، تجدید نظر و بازنگری قرار گرفت.

خبرنگاران 101 فقره استاندارد ملی در استان سمنان تدوین و بازنگری شد

عباس رستمی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگاران تجدید نظر در خصوص استانداردهای ملی را یکی از اولویت های سازمان ملی استاندارد برشمرد و افزود: برای تحقق این مساله، 25 فقره از استانداردهای ملی در استان سمنان، مورد تدوین و تجدید نظر قرار گرفت.

وی بیان نمود: هم چنین، 76 فقره بازنگری استانداردهای ملی در حوزه تدوین اداره کل استاندارد استان سمنان در سال گذشته انجام شد.

مدیرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: با توجه به فراوانی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان، مشارکت و ایفای نقش پررنگ در کیفی سازی استانداردها یکی از برنامه های این اداره کل است.

وی به ضرورت ارتقای استانداردهای ملی تاکید و شرح داد: بازنگری و تجدید نظر استانداردهایی که سال ها از تدوین آن ها گذشته است، منجر به به روز رسانی و افزایش کیفیت محصول و ارتقای ایمنی و سلامت جامعه می شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان به نقش استاندارد در صادرات و رونق اقتصادی اشاره و خاطر نشان کرد: تدوین و بازنگری استانداردها افزون بر رونق تولید داخلی و ایجاد جهش در آن، افزایش میزان سهم واحدهای صنعتی از بازارهای جهانی را به دنبال دارد.

125 فقره پروانه کاربرد نشان استاندارد از نوع اجباری و 10 پروانه استاندارد تشویقی مربوط به فرآورده های تولید شده در واحدهای تولیدی و خدماتی سال 98 در استان سمنان صادر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1117

به "خبرنگاران 101 فقره استاندارد ملی در استان سمنان تدوین و بازنگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 101 فقره استاندارد ملی در استان سمنان تدوین و بازنگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید