خبرنگاران 26 درصد مردم ایذه ماسک نمی زنند

به گزارش مجله آزات وب، اهواز-خبرنگاران- رییس مرکز بهداشت ایذه گفت: طبق آمار، حدود 26 درصد مردم این شهرشتان در رفت و آمدهای خود از ماسک استفاده نمی نمایند.

خبرنگاران 26 درصد مردم ایذه ماسک نمی زنند

ایمان نوروزی آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: از زمان شیوع کرونا، با یاری رسانه ها و نیروهای مرکز بهداشت، برنامه های مختلفی برای فرهنگ سازی استفاده از ماسک انجام شده است.

وی اضافه نمود: طبق آخرین آمارگیری ها، حدود 74 درصد مردم در ترددهای روزانه خود از ماسک استفاده می نمایند که این شاخص باید بیشتر گردد.

رییس مرکز بهداشت ایذه ادامه داد: نکته موجب تاسف در این آمارگیری بود که حدود 22 درصد از پرسش شوندگان از آگاهی کافی نسبت به کرونا و ضرورت استفاده از ماسک برخوردار بودند و از آن استفاده نمی کردند.

وی گفت: این افراد نفس تنگی، عدم اعتقاد به کرونا، خستگی برای استفاده بلندمدت از ماسک و عدم اعتقاد به تاثیر ماسک برای پیشگیری از کرونا را دلایل خود برای ماسک نزدن عنوان کردند.

نوروزی از ضرورت استفاده از ماسک برای جلوگیری از انتقال کرونا سخن گفت و تاکید نمود: شهرستان ایذه اکنون در شرایط نارنجی کرونا واقع شده است و برای کاهش آمار به همکاری مردم احتیاج داریم.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1660

به "خبرنگاران 26 درصد مردم ایذه ماسک نمی زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 26 درصد مردم ایذه ماسک نمی زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید