خدمات پانسمان در منزل

به گزارش مجله آزات وب، بسیاری از بیماری ها و آسیب های وارد شده به بدن، نیاز به بستن پانسمان و تعویض آن به صورت مرتب دارند.

خدمات پانسمان در منزل

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام هوم کا، بیشتر افرادی که مجبور به گذاشتن پانسمان روی نواحی از بدن خود می باشند، امکان و توانایی انجام حرکات بدنی مانند ایستادن، راه رفتن و غیره را نداشته و بنابراین در بیشتر مواقع توانایی و شرایط خارج شدن از منزل را ندارند.

از طرفی علی رغم این که بستن پانسمان در منزل کار ساده و راحتی به نظر می رسد، انجام آن توسط افراد غیر حرفه ای و بی تجربه ابدا توصیه نمی شود. زیرا ممکن است صدمات جبران ناپذیری به شخص بیمار وارد شود.

در این متن قصد داریم تا خدمات پانسمان در خانه هوم کا را به شما معرفی نموده و راجع به مفهوم، انواع و مراحل پانسمان در منزل توضیح دهیم.

خدمات پانسمان در خانه هوم کا

قبل از این که به معرفی خدمات پانسمان در منزل که تیم هوم کا برای شما عزیزان تدارک دیده است بپردازیم، بهتر است کمی درباره فواید پانسمان و انواع آن صحبت کنیم. پانسمان که از واژه فرانسوی pansement گرفته شده است، به معنای نوعی پوشش محافظتی بر روی زخم می باشد.

از فواید آن می توان به کنترل فرآیند خونریزی، تسریع در بهبودی زخم، جلوگیری از ورود میکروب به داخل زخم، حفظ دما و رطوبت محل آسیب دیده، جذب تعریق در محل برای جلوگیری از عفونت و ... اشاره نمود.

پانسمان انواع متفاوتی دارد و هر کدام بر اساس میزان شدت و نوع زخم ایجاد شده استفاده می شود. باند، گاز، پانسمان فوم، پانسمان شفاف، پانسمان کامفیل (هیدروکلوئید)، پانسمان هیدروژل، پانسمان آلرژینات و پانسمان کلاژن از جمله انواع پانسمان هستند.

خدمات پانسمان هوم کا در محل توسط پرستاران مجرب و حرفه ای انجام می شود. برای برخورداری از خدمات پانسمان در منزل می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و به سوالاتی که متخصصان ما از شما می پرسند با دقت پاسخ دهید.

پس از دریافت اطلاعات اولیه شما و ثبت آن، در کوتاه ترین زمان ممکن پرستاران هوم کا به منزل شما مراجعه نموده و اقدامات لازم را بر اساس درخواست شما انجام می دهند. شایان ذکر است که تعرفه پانسمان در منزل در مجموعه هوم کا مطابق با تعرفه نهادهای نظارتی مربوطه می باشد.

مراحل پانسمان در منزل

تمامی فرآیند پانسمان در منزل شامل کنترل خونریزی، کنترل درد و بستن محل آسیب دیده می شود. حال قصد داریم تا این فرایند را مرحله به مرحله برایتان توضیح دهیم تا با فرایند کار آشنایی بیشتری کسب کنید. در مرحله اول ناحیه مورد نظر با موادی نظیر بتادین، سرم نمکی، آب اکسیژنه یا آب گرم و صابون شستشو داده می شود.

البته شستشوی زخم های عمیق که خونریزی بالایی دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. بلکه باید روی زخم را با پارچه تمیز و استریل پوشاند و باقی مراحل پانسمان را انجام داد. اما در وضعیتی که خونریزی زیاد نیست، برای تمیز و بهداشتی کردن محیط پوست، قبل از پانسمان باید محل آسیب دیده را به خوبی با آب و صابون شست.

اگر از پانسمان برای درمان گزش و گاز حیواناتی مانند سگ استفاده می کنید، بهتر است فرایند شستشو را طولانی تر کنید. در مرحله بعد باید خونریزی را متوقف و یا کنترل کرد. برای این کار دو طرف شکاف ایجاد شده در پوست را به هم نزدیک می کنیم و آن را می فشاریم. البته قبل از هر اقدامی باید دست به طور کامل ضد عفونی شده باشد.

بعد از مرحله کنترل خونریزی، وقت پانسمان کردن زخم می رسد. با توجه به عمق زخم ایجاد شده و نیاز فرد از نوع مناسب پانسمان، مانند گاز، باند، فوم، هیدروژل، کامفیل و غیره، استفاده نموده و زخم را با آن می پوشانیم. اندازه پانسمان باید متناسب با اندازه زخم باشد. طبیعتا زخم های عظیم و عمیق به پانسمان بیشتری نیاز دارند.

هزینه پانسمان در محل

در بسیاری از موارد، فرد طی یک اتفاق ناگوار و غیرقابل پیش بینی دچار آسیب یا جراحت شده و فورا به پانسمان نیاز پیدا می نماید. اما جراحت هایی که نیاز به پانسمان دارند همواره هم غیرقابل پیش بینی نیستند. به عنوان مثال تعویض پانسمان های بیماران دیابتی به صورت مرتب و برنامه ریزی شده باید انجام شود.

به هر حال شرکت پرستاری و درمانی هوم کا می کوشد تا با اعزام متخصصان به منزل شما در کمترین زمان ممکن، بیشترین خدمت را برای سلامتی و آرامش شما انجام دهد.

هزینه پانسمان در منزل بر مبنای آخرین تعرفه خدمات پزشکی مصوبه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی معین می شود. البته هزینه ایاب و ذهاب و وسایل پانسمان نیز به مبلغ نهایی افزوده می شود.

برای سفارش خدمات پانسمان در منزل هوم کا با شماره 02191025595 تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت https://www.homeca.ir بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک نموده و باقی کار را به متخصصان با تجربه ما بسپارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1516

به "خدمات پانسمان در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات پانسمان در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید