خسروی وفا: با فدراسیون تیراندازی با کمان به تفاهم خوبی رسیدیم، مسائل با تدبیر حل می گردد

به گزارش مجله آزات وب، محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: جلسه ای را با مسئولان فدراسیون تیراندازی با کمان داشتیم و به تفاهم خوبی رسیدیم.

خسروی وفا: با فدراسیون تیراندازی با کمان به تفاهم خوبی رسیدیم، مسائل با تدبیر حل می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران محمود خسروی وفا در انتها مجموعه عمومی کمیته ملی پارالمپیک گفت: با توجه به اینکه اساسنامه در سال 97 به دست ما نرسید امروز و در نخستین مجمع عمومی باید به تصویب می رساندیم همچنین ساختار سازمانی نیز تصویب شد.

وی درباره شرایط اقتصادی پارالمپیک گفت: مشکل بودجه نداریم. در واقع مسائل هست اما بحران نداریم و این مسائل با تدبیر و اولویت بندی حل می گردد. ما برای امسال سختی های متعارف را داریم که در مورد آن ها تدبیر می گردد. خوشبختانه تا امروز 34 سهمیه گرفتیم و از برنامه عقب نیستیم تا سه ماه آینده نیز ساختار اصلی کاروان اعزامی معین می گردد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک درباره اختلاف نظرهایی که با فدراسیون تیراندازی با کمان وجود داشت، بیان کرد: جلسه ای را با مسئولان فدراسیون داشتیم و به تفاهم خوبی رسیدیم. انتقال یک رشته به فدراسیون چنین شکاف هایی را در مورد شرایط آن رشته ایجاد می نماید، اما کوشش می کنیم که چنین چیزی وجود نداشته باشد. پرداخت به فدراسیون ها و ورزشکاران برای برگزاری اردو ها انجام می گردد و همه چیز معین و شفاف است و هیچ بدهی به هیچ فدراسیونی نداریم.

خسروی وفا در پاسخ به این سوال که آیا درخصوص شیوه هزینه پولی که کمیته پارالمپیک به فدراسیون ها می دهد، نظارت وجود دارد یا خیر؟ گفت: حضور ناظران فنی و اقتصادی در اردوها این نظارت انجام می گردد و اگر اردوها کیفیت لازم را نداشته باشد پول کمتری نیز به فدراسیون ها داده می گردد.

وی درباره بودجه دریافتی کمیته پارالمپیک در امسال بیان کرد: تاکنون 22 درصد از بودجه خود را دریافت نموده ایم، البته 6 میلیارد تومان پول کمی نیست و به هر نحوی که پول بدهند کار می کنیم. در صحبتی که با نوبخت داشتم او بیان کرد که دولت به ورزش یاری می نماید و چیزی در این باره کم نمی گذارد.

او در انتها در مورد پیش بینی اش از صندلی ایران در بازی های المپیک توکیو گفت: هدف گذاری ما حضور در جمع 10 کشور برتر است اما قابل پیش بینی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 494

به "خسروی وفا: با فدراسیون تیراندازی با کمان به تفاهم خوبی رسیدیم، مسائل با تدبیر حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی وفا: با فدراسیون تیراندازی با کمان به تفاهم خوبی رسیدیم، مسائل با تدبیر حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید