خوشحالم این گزارش برای من و تیم ملی بانوان تاریخی شد

به گزارش مجله آزات وب، تهران (پانا) - معمولاً برای گزارشگران ورزشی، گزارش ملاقاتهای خاص و خاطره انگیز حس متفاوتی دارد. ملاقات تیم ملی فوتبال زنان ایران و اردن که منجر به نخستین صعود بانوان ایران به جام ملت های آسیا شد، جزو همین موارد است.

خوشحالم این گزارش برای من و تیم ملی بانوان تاریخی شد

به گزارش ایران، فرنوش جعفری گزارش این بازی را از رادیو ورزش برعهده داشت. این گزارشگر و مفسر فوتبال درباره این بازی حساس گفت: اول از همه باید درباره اردن بگویم که تیم قدرتمندی است. آنها از مربی آفریقایی شاغل در لیگ هلند به نام دیوید سیمنتوی بهره می برند که سابقه حضور در آیندهوون را دارد و توانست اردن را به قهرمانی جام اعراب 2021 برساند و برای همین بسیار امیدوار بودند به جام ملت های 2022 هند بروند. 3 مهاجم تکنیکی و باتجربه هم داشتند که مهره های خطرناک حریف به تعداد می رفتند. در این شرایط، نیمه اول پرفشار و پراسترس پیگیری شد و ما آن بازی تاکتیکی مقابل بنگلادش را از بچه های مان شاهد نبودیم و تنها موقعیت خطرناک ما در دقایق پایانی نیمه اول و با ضربه سر ملیکا متولی شکل گرفت که بازیکن اردن توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

البته لایه های دفاعی ایران، اجازه نفوذ به 3 ستاره اردن را نداد. در نیمه دوم هم موقعیت های اردن ادامه پیدا کرد ولی سد محکم دفاع ما و زهره کودایی دروازه بان تیم باعث شد آنها به هدف شان نرسند. او از احساسش در لحظاتی که ضربات پنالتی سرنوشت ساز زده می شد هم صحبت کرد: لحظات فوق العاده هیجان انگیزی بود. خصوصاً اینکه ما به سختی توانستیم لینک پخش بازی را بگیریم و بازی را گزارش کردم. ما پیش از این هیچگاه به جام ملت ها صعود ننموده بودیم و این صعود می توانست یک امتیاز بسیار مثبت برای ما باشد. زمانی که کودایی پنالتی دوم اردنی ها را مهار کرد با خودم گفتم یا خدا! یعنی می گردد بازی را ببریم؟ وقتی پنالتی دوم را هم گرفت از خوشحالی فریاد کشیدم. لحظات بسیار خوبی برای من و البته تیم ملی رقم خورد. همواره به بچه ها می گفتم که آرزو دارم بازی شما را گزارش کنم. خوشبختانه تیم ملی بازی را برد و من هم بازخوردهای بسیار خوبی گرفتم. هم از شبکه رادیویی ورزش و هم از طرف فدراسیون فوتبال و اطرافیانم. جعفری یادآور شد:من بازی های مختلف بانوان را از سال 96 به بعد در فوتبال و فوتسال گزارش نموده بودم ولی برای اولین بار بود که بازی تیم ملی فوتبال بانوان را گزارش می کردم و این حس خیلی خوبی برایم داشت و خوشحالم این گزارش برای من و تیم ملی تاریخی شد. ضمناً من از بچه های تیم ملی می خواهم فوتبال خارجی زیاد ببینند. خبر خوب هم اینکه بازی های تیم ملی در جام ملت ها حتماً از رادیو ورزش پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1939

به "خوشحالم این گزارش برای من و تیم ملی بانوان تاریخی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالم این گزارش برای من و تیم ملی بانوان تاریخی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید