داور دربی اشتباه خاصی نداشت، قضاوت بنیادی فر کم نقص بود

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، راهنمایی ممبینی درباره عملکرد موعود بنیادی فر در دربی پایتخت گفت: به صورت کلی، بازی های دربی و شهرآوردها به طور کلی حواشی زیادی دارد. اما خوشبختانه شاهد عملکرد خوبی از تیم داوری بودیم که جا دارد بار دیگر از این طریق به آنها خسته نباشید بگویم.با توجه به اینکه این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود، سعی کردیم از بهترین تیم داوری در این مسابقه استفاده کنیم که موعود بنیادی فر و تیمش توانستند با شجاعت و آرامش این بازی را به خوبی کنترل و مدیریت نمایند. با توجه به گزارش ناظر بازی اشتباه خاصی در این بازی رخ نداد!

داور دربی اشتباه خاصی نداشت، قضاوت بنیادی فر کم نقص بود

وی در ادامه اعلام کرد: من بازی را از نزدیک و در استادیوم آزادی دیدم. تیم داوری ما در این مسابقه نمایش و عملکرد خوب و کم نقصی داشتند و با موفقیت هم به کار خود سرانجام دادند. در این مسابقه شاهد پنالتی، اخراج و اخطارهای زیادی داشت.

ممبینی تاکید نمود: خوشبختانه داوران جوانی مثل موعود بنیادی فر شایستگی قضاوت دربی های مختلفی را دارند و امروز داوری فوتبال کشور به جوانان خود می بالد. بدون تردید در آینده ای نزدیک داوران جوان بیشتری با تحصیلات بالا به جامعه داوری کشور معرفی خواهند شد.

وی افزود: همچنین از سرمربیان باشگاه های استقلال و پرسپولیس که با تیم داوری همکاری خوبی داشتند و در کنفرانس خبری پس از بازی اظهارنظری نسبت به عملکرد داور مسابقه نداشتند، تشکر می کنم. از تماشاگران هر دو تیم هم که نسبت به تصمیمات سخت داوری عکس العمل نشان ندادند تشکر می کنم.

ممبینی در سرانجام خاطر نشان کرد: کمیته داوران از خانواده فوتبال انتظار دارد با حمایت از داوران جوان شرایط رشد و توسعه در کشور فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 493

به "داور دربی اشتباه خاصی نداشت، قضاوت بنیادی فر کم نقص بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور دربی اشتباه خاصی نداشت، قضاوت بنیادی فر کم نقص بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید