در خانه بمانید و گواهی نامه رانندگی خود را بین المللی کنید

به گزارش مجله آزات وب، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی شرایطی فراهم نموده تا متقاضیان دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی بتوانند بدون احتیاج به مراجعه حضوری به دفاتر صدور، درخواست خود را ثبت نمایند.

در خانه بمانید و گواهی نامه رانندگی خود را بین المللی کنید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، روش اینترنتی درخواست گواهی نامه بین المللی رانندگی که از سال 1392 به منظور فراهم آوردن رفاه حال مشتریان و متقاضیان راه اندازی شده است، اکنون با شیوع ویروس کرونا در کشورمان و به منظور پیشگیری از ابتلای هموطنان به کووید 19 بیش از پیش از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پیگیری و انجام می گردد.

این اقدام در راستای هم افزایی با سازمان ها و نهاد های مختلف در مهار و مبارزه با ویروس کرونا همزمان با انتها تعطیلات نوروز 1399 از سرگرفته شده و متقاضیان می توانند بدون احتیاج به تردد در شهر و تنها پس از مراجعه به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با تکمیل فرم و بارگذاری مدارک مربوطه درخواست خود را ثبت نمایند.

پس از ثبت نام متقاضیان، اقدام برای صدور گواهی نامه بین المللی رانندگی شروع شده و پس از تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به نشانی درج شده در فرم درخواست ارسال می گردد.

این اقدامات به بازه زمانی 7 تا 10 روز کاری احتیاج دارد.

بر اساس معاهدات سازمان ملل، گواهی نامه های رسمی بین المللی رانندگی یک و سه ساله خودرو و موتور سیکلت در هر کشور فقط توسط کانون های اتومبیلرانی عضو فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) و با مجوز این فدراسیون عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 917

به "در خانه بمانید و گواهی نامه رانندگی خود را بین المللی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خانه بمانید و گواهی نامه رانندگی خود را بین المللی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید